Bra TV-serie?

Jag kollar både på Stargate Atlantis och Fringe men det är inga serier jag skulle rekommendera till någon annan. Helt vanliga episod-serier enligt standardmall 1A. Jag föredrar serier som har en handling som går genom hela säsongen, istället för frikopplade avsnitt som man i princip kan se i vilken ordning som helst.

Putte, om du gillar Fringe så kanske du skulle gilla Eureka också. De är hyfsat lika varandra även om Eureka mer är inriktad på teknologi än övernaturliga saker.

Jag är faktiskt tvärt om där. Serier som har ett genomgående tema brukar dom tyvär mjölka lite för mycket ( läs lost och prison break t ex ) Serier som inte hänger ihop blir sällan urvattnade.

Tack för tipset ska genast "införskaffa" säsong ett och testa! :tummenupp

Ja både Lost och Prison Break är ganska urvattnade vid det här laget. Jag kan lägga till en serie i den listan, Heroes. Jisses, vad tänkte de på när de skrev den senaste säsongen. Maken till förvirrat manus har jag aldrig sett, jag fattar nada.

Kan inte förstå hur ni har glömt den bästa serien, Scrubs! Hur kan ni INTE nämna scrubs? Utan scrubs är jag bara 1/3 människa. Californiacation är också bra, men titta på Scrubs, du behöver ingen annan serie sen.

Nyheter
Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!