Bra TV-serie?

I vanlig ordning, så känner jag mig tvungen att rekomendera de brittiska alternativen.
"Tillbaka till Aidensfield" (Heartbeats). Anspråkslös serie med en BSA på fullt skaft på grusväg.
Doctor Marten.
The thin blue line.

Och framför allt:
Doctor Who:
[YOUTUBE-ID]WSoC1VUdavE[/YOUTUBE-ID]

Burn Notice

[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/_6hWcdia3Dg&hl=sv&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/_6hWcdia3Dg&hl=sv&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Det enda jag följer är DEXTER. Går inte att jämföra med annat...

Även GENERATION KILL, med unge skarsgård som en i huvudrollerna, går att se på.

Generation Kill Bara 7 långa avsnitt men riktigt bra.

Toorchwood ( brittisk sci fi ) 2 säsonger hittills bra serie om man gillar sci fi är fö en spinnoff på Doctor who

Docktor Who är även den sevärd men inte lika bra som Toorchwood 3 säsonger hittills

Stargate Atlantis bättre än vanliga stargate 4 säsonger och en 5e på väg. klart sevärd!

Fringe bara en säsong hittills, aningen övernaturlig men med naturliga förklaringar, 6st avsnitt hittills klart sevärd.

Dom jag hunnit se på senare tid som är nått att rekommendera :tummenupp

Jag kollar både på Stargate Atlantis och Fringe men det är inga serier jag skulle rekommendera till någon annan. Helt vanliga episod-serier enligt standardmall 1A. Jag föredrar serier som har en handling som går genom hela säsongen, istället för frikopplade avsnitt som man i princip kan se i vilken ordning som helst.

Putte, om du gillar Fringe så kanske du skulle gilla Eureka också. De är hyfsat lika varandra även om Eureka mer är inriktad på teknologi än övernaturliga saker.

Ingen som kollar på Survivorman eller liknande serier? Combat Missions är också bra.

Våra värsta år - Al Bundy for president. :yoparty

My name i Earl.

Bifogat

• Al Bundy.jpg
    Al Bundy.jpg
    3 KB · Visningar: 48
  • earl.jpg
    earl.jpg
    3.6 KB · Visningar: 49
ännu en bbc serie - survivors (en remake, origina från 70-talet).
[YOUTUBE-ID]Yicb-J8_NNU[/YOUTUBE-ID]

Tänkte tipsa om Gary unmarried en riktigt rolig 20min serie och den bästa serien överhuvudtaget som är CALIFORNICATION!!!!!!!!!!

Sedan en skön serie är its always sunny in philadelphia.

Nyheter
Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!