Bra tjej att hjälm på sig...men

sege skrev:
Men det stämmer ju, kan inte tänka mig att en kille nånsin skulle göra nått sånt, helt omöjligt.

Sen att det finns tjejer som är undantag och faktiskt både kan få på sig hjälm korrekt och köra hoj är en annan sak.

Kvinnor kan (som gått i konkurs), men inte lika bra, så är det! :fakta

:slicka :1pajas

Kvinnor kan...oj oj, det var inte i går det. Var inbjuden där en gång när jag tävlade med bil (vilket vissa hånar mig för och inte tror att jag gjort bara för att jag inte gasar med lånad bil..)

Saken var den att jag blev inbjuden till ett seminare och skulle lyssna. Bara att jag tyckte och tycker att Kvinnor kan mässan är för mycket och patetisk, men seminariet var snäppet värre ändå.

Oj oj oj, säger jag bara.

Jag vet något jag är bättre på än dig Sege. Så det så :rock

Sen att jag är kass på knäppa hjälmen snabbt är en annan femma :o

Liwa1 skrev:
Kvinnor kan...oj oj, det var inte i går det. Var inbjuden där en gång när jag tävlade med bil (vilket vissa hånar mig för och inte tror att jag gjort bara för att jag inte gasar med lånad bil..)

Saken var den att jag blev inbjuden till ett seminare och skulle lyssna. Bara att jag tyckte och tycker att Kvinnor kan mässan är för mycket och patetisk, men seminariet var snäppet värre ändå.

Oj oj oj, säger jag bara.

Jag vet något jag är bättre på än dig Sege. Så det så :rock

Sen att jag är kass på knäppa hjälmen snabbt är en annan femma :o

Kvinnor kan och feminismgrupper i allmänhet är förbannat fåniga och gör att man tappar all form av respekt för kvinnliga könet, iaf närmsta timmen efter man hört nån sån där galning.

Jag är helt övertygad om att du kör skiten av mig både på hoj och bil men jag vidhåller att det är vinter nu och jag kan vara skitkaxig fram till i vår, får jag känna mig lite ball 5-6 mån iaf! :1pajas

Nyheter
Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd