Bra techno låtar?

• Thread starter Thread starter H4
  • Start date Start date
Låter ju grymt kul de där kryssningarna! När och var kommer det upp info om Lucia-kryssningen sen? Får nog ta och dra ihop ett gäng och hänga med...var ju flera år sen man var på trance och rejvfester.

www.mondaybar.com kommer info upp, när vet jag inte. Bilder från förra festen kommer upp där med. Håll koll ganska ofta, biljetter blir slutsålda fort.

ingen som ska på karma?
den 18december i jkpng tror jag det var :yoparty

silvr skrev:
ingen som ska på karma?
den 18december i jkpng tror jag det var :yoparty

Jag ska på Karma, lätt! Det är ju psytrance, jag i mitt esse! :yoparty Dessutom är det i min stad... :banana

bilder

Emmi skrev:
Ingen som var på Monday Bar Summer Cruise och har lite bilder? (Själv var man ju så orutinerad att man glömde kameran :huvet)
Träffade på Campar och håkan iaf! Här e en bild på håkan & mej efter mycket dansande på ett 35 grader varmt dansgolv...& en bild till på en trött stampEmmi.

Jag var där även iår (har vart på alla kryssningar sen dom startade) Jag har lagt upp mina bästa bilder på Liquidsunset Oakenfold var bra men vart för soft mot slutet sen tyvärr alldeles för trångt på dansgolet, bäst var Liebling o Co dag två... :yoparty

sen tack för tipset om klubbdunka.net har alltid saknat ett rent elektroniskt-musik-forum.

//Pirre aka Paraglider

CromiC skrev:
säger bra blümchen, trance men ganska likt techno och grymmt bra!
Säger du att blümchen är trance får jag en stark lust att flaskknulla dej... Hon gjorde (notera gramatik: imperfekt) vanlig jävla eurodance!

Allt enligt /me, som f.ö. är rätt inne på vocal trance

CromiC skrev:
säger bra blümchen, trance men ganska likt techno och grymmt bra!

Blümchen är vanlig dance-musik, långt ifrån trance...

Last edited:
Jag kan tipsa om Adam Beyers essential mix från radio one
Den är sjukt tight mixad....

Annars är det mesta med
Adam Beyer, Thomas Krome, Henrik B, Johan Bacto, Oxia, Redhead bra

I electro-svängen är väl
Miss Kittin, Felix Da Housecat, Alden Tyrell, Vitalic, Legowelt, Anthony Rother riktigt bra

"G.D. Luxe - Red" är en ruskigt bra låt

En låt som e skön är "Miranda-enigma"

Nu är väl inte det här i trådstartarens intresse men för er som bor i stockholm:
Radiokanalen BMU 91,6. Det sänds i Mono, svårt att få in i bilen (fungerar bra hemma). De verkar ha sunkat ner sig lite senaste månaderna men än dock: Techno utan reklam - dygnet runt! De har en hemsida också, googla på bmu 91,6

Tips#2:
Rocks (Gamla MIX) rear ut MoS - Trance Nation plattor från förra hösten, köpte just TRance Nation - Future och TRance Nation - Harder för 99:-/st. :banana

Infected mushroom - The gathering
Infected mushroom - Converting vegeterians
Infected mushroom - Classical mushroom

Tre grymma album!! pumppumppump.... :banana
Sen finns ju Destination Goa, Sun Trip, Goa head samlingarna...... :näsblod
Btw....nån som vet var man kan köpa Sun Trip skivorna?? har fan inte hittat dom nånstans, saknas 2 st för mig..... :(
Befinner man sig i Gävle nångång kan ett besök på Skivbutiken i Winn gallerian vara aktuellt.....myyyyyycket techno/trance osvosv...

Lev väl

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back