Bra stövelpriser! (Bra butik)

Remus

Radical Riders
Gick med
26 Jan 2004
Hoj
Hayabusa
Blev tipsad av Henke att lägga upp en tråd..
För kännedom säljer Ducati Malmö ut Oxtar-Sport stövlar för 1700:- De köpte upp något "lager" och säljer dem därför till detta pris.. De har även fått in en stor leverans med Dainese ryggskydd.. Nya "wave-modellen" samt den äldre... kostar c:a 1200:-
Vet inte om detta är "billigt" med jag har fått Otroligt mycket rabatt på allt jag har handlat där, fast vissa prylar redan varit prissänkta.. De har Väldigt stort sortiment och butiksinnehavaren är ju som ni kanske vet Patrik Bengtsson som för övrigt kommer att köra Veidec i sommar! Mao han kan sina grejer!! :tummenupp :tummenupp :tummenupp

Hmmmm, mina kostade 2100 bara för att jag inte kunde hålla mig. Nästa runda jag skall ut och titta på något skall fan Visa-kortet stanna hemma.

Vad har Patrik bengtsson med rabatterna att göra och hans kunnande om RR? :va

Det är billigare, men inte billigt....

Mavve skrev:
Vad har Patrik bengtsson med rabatterna att göra och hans kunnande om RR? :va

Det är billigare, men inte billigt....

För oss som inte kan mc-kläder/skydd lika bra som Du( :finger ) känns det tryggt att prova ut sin skyddsutrustning & få hjälp av en "aktiv" förare och inte en gubbe som kör glidare 10 dagar om året...
För att gå närme in på din fråga ang. vad han har med rabatterna att göra så är svaret: HAN ger mig rabatterna.. Så jag skulle nog vilja påstå att han har med dem att göra...
Något annat du undrar över?

Remus skrev:
För oss som inte kan mc-kläder/skydd lika bra som Du( :finger ) känns det tryggt att prova ut sin skyddsutrustning & få hjälp av en "aktiv" förare och inte en gubbe som kör glidare 10 dagar om året...
För att gå närme in på din fråga ang. vad han har med rabatterna att göra så är svaret: HAN ger mig rabatterna.. Så jag skulle nog vilja påstå att han har med dem att göra...
Något annat du undrar över?

Så bra för dig. :)
De flesta stövlar håller mycket hög klass.

Det är en hårfin skillnad mellan SIDIrace och Oxtar tex. Förutom just priset. Alpinestars är suveräna de med.

Det bästa är ju att köpa de billigaste om amn inte absolut måste ha några man anser vara coolare.....

Nyheter
BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär