Bra sida som streamar TV-serier

[Tim]

Fotogenic.
Gick med
3 Nov 2004
Hoj
Z500 när det ska drickas kaffe och RM250 när det ska grillas korv!
Är ute efter det senaste 2 1/2 men avsnittet. sen kommer ju Big Bang theory igång nu i veckan.

Ngn som har koll?

Jag drog ner det senaste avsnittet från Torrentleech. Det kom ut i natt och finns i 720p.

Angående stream så känner jag inte till någon vettig sida dock...

sidereel.com

har bästa utbudet av olika serier. Dock, de två enda videohostarna som levererar hyfsat bra kvalitet är videobb och megavideo, båda använder en tidsbegränsning på mellan 30 och 70 minuter innan man måste vänta eller betala.

Går att gå runt om man byter IP, för mig funkar det att logga in på routern och köra en release/renew, brukar få en ny IP på några sekunder. Sedan är det bara att ladda om sidan och spola till rätt tid på videon.

Lite krångligt men får video on demand utan att behöva ladda ner och vänta.

Jag drog ner det senaste avsnittet från Torrentleech. Det kom ut i natt och finns i 720p.

Angående stream så känner jag inte till någon vettig sida dock...

Vad heter senaste? S? E?

Jag följer det inte, men är nyfiken på hur skådisbytet genomförs.

2011-09-20 06:07 9x01 Nice to Meet You, Walden Schmidt (Repack)

eztv.it men nedladdning.
Tar ju typ 2-3min att få hem ett avsnitt så jag har aldrig krånglat med stream

Vad heter senaste? S? E?

Jag följer det inte, men är nyfiken på hur skådisbytet genomförs.

Du fick visst svaret ett par gånger redan så jag tjatar inte om det. Istället tjatar jag lite om bytet av skådis.

Själv uppfattade jag avsnittet väldigt dåligt jämfört mot vad det brukar vara och bestämde mig i början av det för att sluta kolla på 2 1/2.

Men de sista minuterna gjorde ändå att jag vill se vad som händer i nästa avsnitt :va

På tal om Charlie Sheen så kom det just en ny Comedy Central Roast med gamle Charlie. Den var rätt så medioker jämfört med deras tidigare roasts men iaf roligare än 2 1/2 män, vilket jag för övrigt tycker alltid har varit olidligt tråkigt och dåligt.

Nu när många sidor har stängts ner....vet ni några som fortfarande lever?

+1 på tvtorrents.com

Men där måste man ju vara medlem, är utbudet verkligen bra där så att det är värt att rega sig?

Men där måste man ju vara medlem, är utbudet verkligen bra där så att det är värt att rega sig?

Absolut! Finns ingen bättre sida när det gäller tvserier.
Maxhastighet hela tiden och serierna kommer inte många min efter dom sänts i USA..
Alla säsonger av alla serier finns!

Icefilms lever fortfarande men det är bara det senast uppladdade som finns att streama. Grymt mycket döda länkar sedan de sänkte Megavideo.

Nyheter
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP