Bra sida med ringsignaler till mobilen?

TinaTjejen

long time, no see
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
GSX-R 600
Ja, finns det nån sån?
Jag kan knappt nånting om sånt där, men nu e jag less på skitsignalerna i min Nokia och vill ha nått skojigare och som inte kostar typ 30 spänn att ta hem..

Var finns?

TinaTjejen skrev:
Ja, finns det nån sån?
Jag kan knappt nånting om sånt där, men nu e jag less på skitsignalerna i min Nokia och vill ha nått skojigare och som inte kostar typ 30 spänn att ta hem..

Var finns?

halebop

Fixa One.Click.Ringtone.Converter.v1.1.Incl.Keymaker-CORE så högerklickar du bara på valfri mp3a och konverterar den till mobilformat och skickar över med ett klick. Gratis, dessutom. Fast det förutsätter att din fjonk klarar polyfoniska signaler.

Godtycklig ljudfil går ju att importera eller spela in. Just nu har jag Hailwoods 250 från -67 ylandes i mobilen :tummenupp

TomK skrev:
Godtycklig ljudfil går ju att importera eller spela in. Just nu har jag Hailwoods 250 från -67 ylandes i mobilen :tummenupp
Jag har inget spela-in-funktion på min...

Anledningen att jag frågar efter BRA sidor är att jag vill inte hamna på en sida som skickar massa reklam till min lur sen efter att jag köpt nån rington...

Gustav1 skrev:
De funkar ju inteee.. :huvet

:hihi

eller också så har man en lur som klarar mp3 som ringsignaler. Väldigt smidigt.

Tobbe_N skrev:
eller också så har man en lur som klarar mp3 som ringsignaler. Väldigt smidigt.
Möjligt.
Men jag är såpass ointresserad att jag inte köper en ny lur för att få roligare ringsignaler.
Skitsamma.
Jag försökte ladda ner en melodi men de gick inte bra. Jag får sitta med den skabbiga tills luren dör.:5sure

Jahaja, nu har ni svarat på rubrikfrågan och angivit ett antal bra sidor med ringsignaler...
Hade det inte varit bättre med en sida med bra ringsignaler istället? ;)
He he...

Ärligt talat Tina, jag håller med dig och fullkomligt hatar vissa ringsignaler, och igår var det middag hemma hos mor och far, där svågerns telefon ringer under maten, inte bara EN gång utan flera... FOlk började bli märkbart irriterade, inte bara för ringandet, utan signalen var något av det mest grönjävulskt mest irriterande jag hört!

ALLA skrek: Stäng av! / Skruva ned! / Byt signal! osv

Tillslut lärde jag karlen hur man sätter telefonen på tyst... det var tydligen en okänd funktion!!!

Fick mot min vilja en ny lur på jobbet och den har en del acceptabla, men som sagt även mp3 som val.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg