Bra pubar i Umeå ?

Shavey

Hoppets svikare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
crescent
hallå umeåfolk, är uppe i norr och jobbar. och nu är jobbarkompisarna lite ölsugna, så då undrar jag om det finns det några bra pubar om man vill ut och ta en öl i lugn och ro? :va:tuttar

Mina favoriter är Bishops Arms och O'Learys

Samt Allstars och Pipes, fast vad vet jag.

Själv går jag ut i Umeå typ en gång om året med jobbet.

Har ni tur kan det vara något bra band som spelar på Scharinska.

Lottas krog är iofs den enda jag varit på, men det va skitbra.

Lottas krog är iofs den enda jag varit på, men det va skitbra.

Gillar du tanter i 50 års åldern?

Det har uteslutande varit såna där dom senaste åren då jag har försökt gå dit och dricka öl ifred.

Det var bra där för 17 år sedan, då brukade jag svänga in där när jag och sonen hade varit på biblioteket och lånat barnböcker, då var det en salig blandning av vinddrivna existenser (och jag) där....

Bland annat var sveriges sämsta transvestit stammis där då, vem som helst har blivit kvinnligare än han :D

i lugn och ro? vill du slippa utländska soldater :va

Ett belgiskt regeringsplan landade under stort hemlighetsmakeri i Luleå i går.

NSD kan avslöja att delegationen försöker få tre militärer att slippa åtal i Sverige - trots att de misstänks för att ha skallat en ung kvinna och en kvinnlig polis.

Nu krävs ett regeringsbeslut för att männen ska lagföras.

Militärskandalen i Arvidsjaur, som NSD har skrivit om tidigare, närmar sig högsta ministernivå.

I går, klockan 09.25 på förmiddagen, kom ett belgiskt regeringsplan till Luleå flygplats, med det officiella stadsvapnet på stjärtfenan.

Ombord fanns en förhandlingsdelegation med uppdrag att träffa kammaråklagare Åke Hansson för att diskutera de belgiska militärernas framtida öden.

http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=6037165

i lugn och ro? vill du slippa utländska soldater :va

Jag vill helst slippa folk ÖHT, speciellt om dom beter sig på det där viset.

Söta tjejer som vill bjuda på öl och kramas kan jag stå ut med, en stund...

Gillar du tanter i 50 års åldern?

Det har uteslutande varit såna där dom senaste åren då jag har försökt gå dit och dricka öl ifred.

Det var bra där för 17 år sedan, då brukade jag svänga in där när jag och sonen hade varit på biblioteket och lånat barnböcker, då var det en salig blandning av vinddrivna existenser (och jag) där....

Bland annat var sveriges sämsta transvestit stammis där då, vem som helst har blivit kvinnligare än han :D

gillar och gillar, ogillar iaf inte,
jag va där förra veckan med en kollega och det va kanonkäk och bra utbud på bärs, men visst det sprang ju inte runt korkade halvnäcka småtjejer, vilket iofs passar mig bra.

Lottas krog är bäst, följt av Pipes och Bishops. Mitt emot ligger AllStars vilket är sportsbar med hyggligt ölsortiment (dock jobbigt med primaternaa som kommer när det är match)

Lottas krog är bäst, följt av Pipes och Bishops. Mitt emot ligger AllStars vilket är sportsbar med hyggligt ölsortiment (dock jobbigt med primaternaa som kommer när det är match)

Eftersom du är student så får du anses vara expert på området "öldrickning vardagar"

Lottas har bra sortiment på öl och bra mat, men iaf på helgerna känns det som en inspelning av Jurassic Park, det är skräcködlor i vartenda hörn.....

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!