Bra pris? Vem säljer Yoshimura system till bra priser?

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
Vem säljer Yoshimura system ?
Förmånliga priser osv.
Vad kostar ett Yoshimura (moto GP) titan helsystem till R1-04 ?
Fått prisuppgift från en på 30 tusen som ska sälja ett beg,vill ha 15 tusen för det.Bra pris eller överpris,har ej koll på vad ett nytt helsystem kostar av det märket.

R1 racer skrev:
Vem säljer Yoshimura system ?
Förmånliga priser osv.
Vad kostar ett Yoshimura (moto GP) titan helsystem till R1-04 ?
Fått prisuppgift från en på 30 tusen som ska sälja ett beg,vill ha 15 tusen för det.Bra pris eller överpris,har ej koll på vad ett nytt helsystem kostar av det märket.

Sök på ebay, skulle kunna tänka mig att du får ett nytt för lite mer än halva priset här hemma.

Jag ringde Bo-Ove (de är väl han som är generalagent för Yoshi?) och fick ett komplett 4-1-system för 5 lök svart (10 år sen men man vet ju aldrig) :D

Köpte mitt TriOval slipon i USA förra våren. 2400 spänn mot 6300 i Schweden! Iofs så fick jag stå och skämmas medan en polisman gick igenom *varenda* pinal jag hade i jakt på kvitton som skulle avslöja rätta värdet på sliponet och lite till grejer när jag kom hem...

Jag är också på jakt efter ett yoshi och tänkte ta hem från usa. Kan någon ge mig några fina länkar så blir jag glad.

Jag köpte av de här. Ring och kolla för de var inte så snabba på mail. Bra priser men jag tvivlar på att de skickar över Atlanten. Jag var där och tog med hela paketet genom tullen = gick sådär halvbra. Klarade mig utan att betala nåt men det var inte så skoj.

http://www.motorcycleproshop.com/

Stark skrev:
Jag är också på jakt efter ett yoshi och tänkte ta hem från usa. Kan någon ge mig några fina länkar så blir jag glad.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park