Bra pris på R1-04:a?

R1 racer skrev:
Fått erbjudande på en tysk importerad R1-04:a som gått 190 mil.
Lite små repor på bakre kåpa,underkåpa och spegel,blinkers men inte nån större blesyrer.
90 loppor,eventuellt billigare vid snabb affär,kanske 85 om man har flyt.
Moms och sådan är avklarat av ägaren.
Är det ett bra pris på en import hoj med dessa små blesyrer?.
jag sålde min 04,a som jag tog in från tyskland 160 mil nyskick inte en repa
95000:- Där satt godis på den för ett värde av ca 30000:-
besiktigad och färdig att köra.

*

Sniper skrev:
:( Du vill inte ta in en till? eller tipsa mig om ett eventuellt bra seriöst import objekt? Hm hade du haft den kvar så skulle man då slagit till,sen som vanligt.

Last edited:
Sniper skrev:
vill oxo ha en NUUUUUU, cash omgående!!!:)

Jag var inne på samma linje som ni med en importerad 04:a.
Men räknat till nettopriset jag fick min 05:a(minus inbyte och utrustning)
så tycker jag inte skillnaden blev så stor.
Pröjsade gärna de ca 20 000 extra för att få en svensksåld 05:a, dessutom med 5 års garanti.
En lavaröd blev det

hur e draget i en r1 a ..har inte testan någon 1000 alls
funderar på att kanske byta i år eller nästa år

om man nu jämfört med min lite sura gsxr 750 97 112 hästar på slangen o 72 i vrid orginal med ketchup effekt(bänkade förra året

RoLLER skrev:
Är det nåt knas eller? 50.000:- för en 04!? :va Det låter ju helt vansinnigt billigt!!!!
Nog är det knas alltid... se No1:s inlägg tidigare. Inte särskilt ovanligt med bedrägerier numera...

WASP skrev:
Nog är det knas alltid... se No1:s inlägg tidigare. Inte särskilt ovanligt med bedrägerier numera...

Mjoo.... lite suspekt e det ju.

Jag ska nog maila honom och be honom skicka hojen så sätter jag in pengarna när jag har hojen :D

en liten fråga åkte man inte på nån extra avgift om hojen/bilen gått under 600 mil?

har ett svagt minne av detta rätt eller fel?

No1 skrev:
Han har annonserat flera motorcyklar varav jag varit intresserad av en av dem och till trotts att jag skulle till samma landsdel som han och att jag då mer än gärna kunde betala kontant/hämta den på plats så ville persoen i fråga ha pengar via uppgivet betalsätt (genom liknande betalservice över internet, ej bank) samt skicka moppen när pengarna kom i hans hand...

Patrik,
SWT Racing...

Precis, vilket än en gång bevisar att han är bluff. Många har ställt som fråga som du Patrik, och fått samma svar.

Hade han varit smart hade han sagt visst okej kom hit, nu var ju du i det här fallet intresserad på riktigt. Menandra ställde samma fråga för att testa honom, utan en tanke på att genomföra det. För hade han sagt visst kom hit till de som skulle testa honom hade de kanske trott på honom och sagt till kompisar att han verkar ärlig. :tungan

Inhandlade min svensksålda pärla för 93000 och då har den gått 113 mil... Är jävligt nöjd med den affären :tummenupp

Tilläggas ska då att den hade en repad kåpa som jag fixat till för 1500 + ett kopplingshandtag... (han hade gasat på med frambromslåset i... :rolleyes: )

Lyckans ost!

Kongo skrev:
Inhandlade min svensksålda pärla för 93000 och då har den gått 113 mil... Är jävligt nöjd med den affären :tummenupp

Tilläggas ska då att den hade en repad kåpa som jag fixat till för 1500 + ett kopplingshandtag... (han hade gasat på med frambromslåset i... :rolleyes: )

Lyckans ost! :)
Det var ett bra köp,klipp du gjorde.
Hm vart hittar man en sådan hoj?.

Har förvisso en svensksåld 04:a eventuellt på G.
900 mil så allt har han legat i med körningen på ca 3-4 mån som den tydligen varit påställd. Ca 92 tusen begär han för den.
Är det ok pris? går kanske pruta lite vid snabb affär :hihi .

Annars finns där en svensksåld 04:a till på 160 mil för 100 tusen men den ligger käpp rätt åt skogen för långt för att titta på/hämta :(

Last edited:
Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...