GSXR1100R
The older i get the faster i was
Bra att ha när vi ska markera var du liggerVon Vettet skrev:Ska dessutom inhandla en hög cykelflagga i rött på claes-olssons![]()
Våga vägra lagvidrigheter

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Bra att ha när vi ska markera var du liggerVon Vettet skrev:Ska dessutom inhandla en hög cykelflagga i rött på claes-olssons![]()
Von Vettet skrev:Du har helt rätt. Jag ser en stolthet i att måna om er andra och konsekvent hålla mig längst bak i pölsegruppen....![]()
Ska dessutom inhandla en hög cykelflagga i rött på claes-olssons![]()
GSXR1100R skrev:Bra att ha när vi ska markera var du ligger![]()
Rikard Thunderace skrev:Den enda gången du är längst bak är när du varvat alla och är på väg om igen...![]()
Kay skrev:Bo01 sakta krypandes efter husen!![]()
![]()
Zilversurfer skrev:När jag bodde på Västra Hamnen ( Bo01 hette utställningen INTE området ) hatade jag Bilar och jävla hojjar som kom körandes...läs skyltarna GENOMFART FÖRBJUDEN & OBEHÖRIG TRAFIK EJ TILLÅTEN!!!!
Lite respekt för dom boende tack....
Rikard Thunderace skrev:Ojoj, nu blev han visst putt putt putt...![]()
Man får gärna posera, bara ingen poserar där jag bor...![]()
Rikard Thunderace skrev:Folk gör dumma saker när de blir irriterade eller förbannade.Som jag då....![]()
Rikard Thunderace skrev:Du kan i och för sig ha irriterat ett par bilister själv på Djäknegatan.![]()
Du kan alltid åberopa att du trodde att det omålade området mellan de dubbla heldragna linjerna var ett körfält för smala fordon såsom motorcyklar...![]()
Zilversurfer skrev:VV du fått en idol....... Blir det någon bankörning med nya bladen?? eller bara posör åka
![]()
Mvh//ZS
Zilversurfer skrev:När jag bodde på Västra Hamnen ( Bo01 hette utställningen INTE området ) hatade jag Bilar och jävla hojjar som kom körandes...läs skyltarna GENOMFART FÖRBJUDEN & OBEHÖRIG TRAFIK EJ TILLÅTEN!!!!
Lite respekt för dom boende tack....
Rikard Thunderace skrev:Du kan i och för sig ha irriterat ett par bilister själv på Djäknegatan.![]()
Von Vettet skrev:Ska faktiskt ta mig i kragen i år och försöka komma ut på de bikeevents som erbjuds..... du då?![]()
Von Vettet skrev:Ska faktiskt ta mig i kragen i år och försöka komma ut på de bikeevents som erbjuds..... du då?![]()
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|