Bra pizzeria alt restaurang för oss med småbarn?

Lartes

Lartes v1.02
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Borta
Som topic lyder, var ska jag gå och äta med sambo 1st 3,5åring samt en 3månaders i barnvagn?

Vill ha ett soft ställe som diggar kidz.

Tips mottages tacksamt!

Kör på Pizza Hut. Dit går man inte om man vill ha lugn och ro och riktig romantik så ni stör ingen egentligen och de har schysst pizza i miljöer som iaf är bättre än de lokala sunkhaken. Dessutom är de rätt vana med barn & ungdomar och gapiga grabbgäng.

Mcdonalds?
Takeaway på valfri förortspizzeria?
Sibylla?
Hooters?

McDonalds? Soft ställe? inte riktigt....
Takeaway...... är väll inte relevant när jag frågar vilken restaurang jag ska gå på?
Sibbylla?....... Soft ställe? inte riktigt
Hooters?........Med kidz? I Sverige?

Bra pizzeria alt restaurang för oss med småbarn?
Som topic lyder, var ska jag gå och äta med sambo 1st 3,5åring samt en 3månaders i barnvagn?

Vill ha ett soft ställe som diggar kidz.

Tips mottages tacksamt!

Jag skulle precis skriva Pizza Hut iom att du frågar efter en barnvänlig pizzeria i ditt första inlägg.
Men Korvis, hann som vanligt att ge svar innan. :tummenupp

Edit: Sen är det en ganska svår komibination att få ihop 'soft ställe' + småbarn.
Det brukar oftast bli ganska livligt med de små minimänniskorna. :D :fakta

Kör något "Steakhouse" model större... Typ Jimmys steakhouse på söder. Sånna ställen är dom inte så petiga på...

Avfarten i Ljungby, där bredvid donken finns ett ställe där det inte kan vara några som helst problem.

Hooters finns ju inte i Sverige. :mad:
I Täby finns inga restauranger alls så det är avgjort.
Ja, Thai i Ella Gård och Thai gamla bensinstationen i Näsby Park kanske. :gnissla

Applebees fanns ett ställe förr i tiden som hette, det var vidfrigt för det var så många barn sist jag var där 1999 så testa det.

I övrigt tror jag det är kört. :(

Jag har ett kraftigt avskräckande minne av ett kinesrestaurangbesök med barn sedan mina barn var små, det var ett jävla skrikande och grinande och mat slängdes på golven för att ingentind dög. en unge pissade ner sig för att hon inte ville gå på restaurangtoaletten osv osv...

Men det var barnen i den andra familjen i sällskapet lyckligtvis, mina barn satt som ljus vid bordet, åt 4små rätter samt tyckte det var kul att provsmaka allt annat som dom vuxna tog in.

När vi skulle gå så kom servitrisen och gav våra barn varsin klubba, dom andra barnen fick ingenting :D

Orättvist, javisst, men fruktansvärt kul!
Man ska premiera gott uppförande, oavsett om det är hundar eller barn!

Ett perfekt ställe att ta med barnen till är Jensen's Böfhus. Nu är det inte en pizzeria men det är lite trevligare än pizza hut. Plus att de har en speciell barnmeny och så får de kritor och pyssel samt käka en massa glass. Dit går i alla fall vi ibland.

//Dafe

Jag har ett kraftigt avskräckande minne av ett kinesrestaurangbesök med barn sedan mina barn var små, det var ett jävla skrikande och grinande och mat slängdes på golven för att ingentind dög. en unge pissade ner sig för att hon inte ville gå på restaurangtoaletten osv osv...

Men det var barnen i den andra familjen i sällskapet lyckligtvis, mina barn satt som ljus vid bordet, åt 4små rätter samt tyckte det var kul att provsmaka allt annat som dom vuxna tog in.

När vi skulle gå så kom servitrisen och gav våra barn varsin klubba, dom andra barnen fick ingenting :D

Orättvist, javisst, men fruktansvärt kul!
Man ska premiera gott uppförande, oavsett om det är hundar eller barn!

Hur många gånger har du dragit eden där storyn i OT? 4-5? :confused:

Två, du har bra minne!

Jag drar den för att jag fullkomligen hatar barnfamiljer som tycker att det är acceptabelt att gå på restaurang med barn som inte är rumsrena.

Har man inte rumsrena barn så utsätter man inte andra för dom, speciellt inte på restaurang.

Last edited:
Två, du har bra minne!

Jag drar den för att jag fullkomligen hatar barnfamiljer som tycker att det är acceptabelt att gå på restaurang med barn som inte är rumsrena.

Har man inte rumsrena barn så utsätter man inte andra för dom, speciellt inte på restaurang.

True, jävla ungar. :mad:
De andra alltså, ine de som åt bambu som var avlade av GuW. :mattias

Bambo Garden på söder.. Nån mera tollerant personal mot barn har jag alldrig sett nånsin, lika som jag alldrig sett nåra mera olämpliga föräldrar på samma gång.

Ett bra ställe förutom sist när jag å min polare va där pga dessa jefla glin..:gnissla

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park