MR R6™
Alla andra är dumma i huvudet!
Mitt styre har gått söndet......se tråden(om ni vill)
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=128093
Har ringt till en del mc skrottat ocj öetat på nätet men hitter inget nytt styre.
....dom har orginal på yamaha center.
Tänkte ta och fråga om det är någon som vet var man kan köpa nytt styre orginal, kopia eller något clipon.
...eller om någon har något liggandes där hemma.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=128093
Har ringt till en del mc skrottat ocj öetat på nätet men hitter inget nytt styre.
....dom har orginal på yamaha center.
Tänkte ta och fråga om det är någon som vet var man kan köpa nytt styre orginal, kopia eller något clipon.
...eller om någon har något liggandes där hemma.