Bra och pålitlig Städerska/Städare önskas.

Biturbo

Min går i etthundra!
Gick med
29 Aug 2003
Hoj
KTM LC4
Är det någon som kan rekommendera en bra städerska/städare?

Ja, jag vet att det finns en brilljard sådana firmor/personer på nätet men eftersom jag har en hel del värdefulla saker hemma/framme så vill jag gärna ha en rekommenderad / välrenommerad dito i mitt hem.

Någon som vet av någon bra? Jag bor i norrort.

EDIT: Om ni inte vill ange (i avundsjukans land/namn) att ni har en städerska/städare vänligen PMa

Efter att några kompisar och deras grannar varit nöjda med www.renthosdig.se har även vi anlitat dem. 2 x 4timmar per månad. Flång rent två gånger i månaden kostar 840kr per månad.
Huruvida de gör jobbet bättre än andra snarlika firmor låter jag vara osagt.... Kan bara konstatera att vi är nöjda och har platt-TV och finwhisky kvar.

Efter att några kompisar och deras grannar varit nöjda med www.renthosdig.se har även vi anlitat dem. 2 x 4timmar per månad. Flång rent två gånger i månaden kostar 840kr per månad.
Huruvida de gör jobbet bättre än andra snarlika firmor låter jag vara osagt.... Kan bara konstatera att vi är nöjda och har platt-TV och finwhisky kvar.
Inga mikrofoner eller kameror inmonterade i sovrummet heller? :D

Tackar. Ska kolla upp det.

Du kan säkert anlita svart städhjälp som har något lägre timpriser än RENT HOS DIG i Sthlm AB. Skillnaden är att vi har sett till att våra medarbetare har löner som är jämförbara med svenska arbetares efter skatt. Moms och inkomstskatt på våra inkomster betalas i Sverige. Vi innehar F-skattesedel. Vi har ansvarsförsäkring på Trygg Hansa för upp till 10 miljoner kronor. Vi är emot att utländska arbetare utnyttjas i Sverige med för låga löner, dåliga arbetsvillkor, mm!

Med start 2009-07-01 blir det möjligt att få städning från 85:- per timme från oss. De nya reglerna för skatteavdrag vid köp av hushållsnära tjänster innebär att Du som kund endast betalar halva summan för städningen till oss. Se mer under fliken skatteavdrag.

Hur går det ihop? :confused:

Hur går det ihop? :confused:

170kr per timme bör väl räcka till att betala en ung städerska minimilön?

De åker kollektivt och man får själv hålla med rengöringsmedel och städattiraljer...

Nu får företaget 210kr / timme vilket rimligen bör räcka till att en ung anställd skall kunna få ut minimilön.

170kr per timme bör väl räcka till att betala en ung städerska minimilön?

De åker kollektivt och man får själv hålla med rengöringsmedel och städattiraljer...

Nu får företaget 210kr / timme vilket rimligen bör räcka till att en ung anställd skall kunna få ut minimilön.

Borde inte 60-70kr av de 170kr vara arbetsgivaravgift, försäkringar etc?

Var kom 210 ifrån?

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...