Bra motard att köra på A-kort?

eisbaer skrev:
Dubbelmoral!? Du vet väl inte vad han menar med att åka olagligt eller att busa. Du kör olagligt under säkra former på din bild, kanske det han tänkt med.

Kan du förklara detta påhopp?

Whoopass wrote:

din sopa ser jag dig så ska jag köra rakt över dig , det är klart att grabben ska busa, du kan ju ta din mutta å köra i skogen så att vi slipper köra 8 runt dig.(MORAL KÄRING)

motardnisse skrev:
Nej, men snarare kontrollerad samt ingen trafik! :finger

Det är tur att de finns folk som du, som kan göra saker kontrollerat å samtidigt klaga på andra, fler som dig här i värden så blir vi glada. :arsele MORAL KÄRRING :arsele

motardnisse skrev:

Whoopass wrote:

din sopa ser jag dig så ska jag köra rakt över dig , det är klart att grabben ska busa, du kan ju ta din mutta å köra i skogen så att vi slipper köra 8 runt dig.(MORAL KÄRING)
Jo de kan jag för klara :kocko det är så jävla tråkigt å läsa alla som ska låta så duktiga men dom kör dom å , ju mer dom lär sig att busa med sin hoj desto mer busar dom så sluta att låta som en moral kärring om man vill bussa så får man de men på eget ansvar om man inte vill busa så behöver man inte de.
å med de att jag ska köra över dig de är ironi från min sida men de är en tolknings fråga du tolkar som du vill jag som jag vill,

motardnisse skrev:

Whoopass wrote:

Nej, men vad har det med dubbelmoralen att göra?

MrDaniell skrev:
Varför skulle man inte gör det? :hoppa
För en motorcykel (i synnerlighet supermotard) ska man köra mellan A och B enligt trafikreglerna med, och man ska dessutom värna om naturen. Köra med antingen framhjulet eller bakhjulet i luften e direkt livsfarligt för både dig själv och resten av världen. 130 på motorväg är vansinnesfart och därför rekomenderar jag dig att inte försöka dig på det heller. Gasa lugnt å försiktigt å använd bara frambromsen när det behövs.

*Edit, till vänster ser du en ligist som dessutom kör oreggat. Den här bilden har jag endast för att visa människor vilka onda MC-killar som finns ute i världen. Ush å fy.

Whoopass skrev:
Jo de kan jag för klara :kocko det är så jävla tråkigt å läsa alla som ska låta så duktiga men dom kör dom å , ju mer dom lär sig att busa med sin hoj desto mer busar dom så sluta att låta som en moral kärring om man vill bussa så får man de men på eget ansvar om man inte vill busa så behöver man inte de.
å med de att jag ska köra över dig de är ironi från min sida men de är en tolknings fråga du tolkar som du vill jag som jag vill,

Den avatar jag har är då jag hade min KTM 625 -02, Kort därefter sålde jag den då jag inte tyckte om att hålla på leka utan ville åka till nån bana för att köra av mig. Vid denna tid så var Rörken begränsad pga buller samt pepparrotsbanan i Enköping stängdes av pga buller mm + att jag inte hade nån kula på bilen! Såg ingen ironi snarare en uppmuntran till hannibal det du skrev om att köra över mig mm.
Varför tror du att jag försöker få personer att ta en tur över Åland och leka av sig istället för att stirra sig blint på min avatar!
Kanske du också skulle behöva ta en tur över till Åland tillsammans med hannibal så får vi se hur bra ni är! :pannkyss

motardnisse skrev:
I det fallet så hade det inget med dubbelmoral att göra utan ett rent påhopp!
Så där ja förstör för andra!

Ser jag dig i Täby kyrkby köra som en vettvilling så ska jag personligen jaga dig! vem var de som skrev de hmm. jag undrar de jag kan de va MORAL KÄRRINGEN

ja ha då va de inge dubbelmoral nu heller, där ser man visa kan hoppa på folk men inte visa AJ AJ då va de dubbelmoral igen.. :rofl

Last edited:
Whoopass skrev:
Så där ja förstör för andra!

Ser jag dig i Täby kyrkby köra som en vettvilling så ska jag personligen jaga dig! vem var de som skrev de hmm. jag undrar de jag kan de va MORAL KÄRRINGEN

ja ha då va de inge dubbelmoral nu heller, där ser man visa kan hoppa på folk men inte visa AJ AJ då va de dubbelmoral igen.. :rofl

Du är verkligen :kocko + att du gillar tydligen att ändra dina inlägg, svårt att bestämma dig.

Täby kyrby är ett tättbebyggt område vilket du kanske inte vet om! Bilden på min avatar är från ekerö långt ifrån några hus. Det jag skrev var emot hannibal innan du var dum nog att lägga dig i.
Orkar inte diskutera med dig i fortsättning! :finger

Hannibal: Ta det lungt om du nu ska busa alt försök anmäl dig till Åland där får du många åktimmar utan att vara i närheten av bilar/ barn mm

motardnisse skrev:
Du är verkligen :kocko + att du gillar tydligen att ändra dina inlägg, svårt att bestämma dig.

Täby kyrby är ett tättbebyggt område vilket du kanske inte vet om! Bilden på min avatar är från ekerö långt ifrån några hus. Det jag skrev var emot hannibal innan du var dum nog att lägga dig i.
Orkar inte diskutera med dig i fortsättning! :finger

Hannibal: Ta det lungt om du nu ska busa alt försök anmäl dig till Åland där får du många åktimmar utan att vara i närheten av bilar/ barn mm

MORAL KÄRRING

HEHE:

Jag kör oreggad,obesiktigad,oförsäkrad och ingen verkar bry sig(inte jag i alla fall)!!!
Skit i d låt grabben busa,och sluta lacka!!!!!!!!!

Last edited:
Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...