Bra mek i gbg?

Number 2

Living the dream
Gick med
6 Feb 2006
Hoj
GSXR 1000 K5
Behöver hjälp med att byta ena packboxen i gaffeln, är det någon som har tips på en bra (billig) mek?

Hade jag haft tillgång till bra utrustning fortfarande kunde jag hjälpt dig.
En up-sid-down-gaffel kan väl inte vara så mycket värre att byta på än en traditionell?

Jag ska göra 2400 mila på min hornet... några förslag på var det är bäst att göra? Hur mycket kan det kosta ungefär??

RNs brukar också vara bra att ha att göra med ligger väl i pris som Kenneths.

RN håller till i partille och har skruvat hoj sen stenåldern.

Precis.. Håller på R.Ns som många andra vet sedan tidigare :-)
Gå in på "MC-firmor" här på forumet. Den verkstan står med där. Har själv lagt in den.

Precis.. Håller på R.Ns som många andra vet sedan tidigare :-)
Gå in på "MC-firmor" här på forumet. Den verkstan står med där. Har själv lagt in den.

Tack så mycket!! Då ska jag höra med dem.. känns som Honda butiken tar överpris på något vis.. har bara fått det för mig.. sen blev jag rätt less när jag lämnande in den på en garantigrej och inte fick låna någon hoj av dem + att den blev en liten repa på tanken när jag fick tillbak henne.. blir rätt less på sånt..

Tack för hjälpen!!

Vilka punkter skall gås igenom? Står väli instruktionsboken.

ALLT fick jag till svar när jag frågade vad som skulle göras... man lär väl inte kunna gåra något själv heller för då vill de väl inte stämpla boken.. och stämplarna måste man ju vara lite rädd om för 2ahands värdet..

Last edited:

Var å snacka med Kenneths i veckan.. tack för tipset!! hur F-n har man kunnat missa dem.. vilken service och engagemang... har dock inte lämnat hojen än men är det personliga engagemanget lika bra som verkstan då blir jag stammit!! Tack för hjälpen!
(en som bra lämnat in på hondacenter i frölis..)

Var å snacka med Kenneths i veckan.. tack för tipset!! hur F-n har man kunnat missa dem.. vilken service och engagemang... har dock inte lämnat hojen än men är det personliga engagemanget lika bra som verkstan då blir jag stammit!! Tack för hjälpen!

Jag pratade med de för ca två veckor sedan ang lite jobb. Då tipsade han mig också om att under vintern kan han göra ännu bättre priser på service och dyl än nu på hösten!

Passa på att fråga när, så kanske du spar en slant om jobbet ändå kan dröja någon månad.

:tummenupp Det enda "negativa" jag kan komma på med kenneth's är att det ibland kan kännas som att kön är lång. Men nu förstår du varför. :)

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien