Bra mc-spel till PC?

KaliZ skrev:
App app app!.... :4skrika Jag hoppas att ni pratar om att köpa spelet och inga andra dumheter...! :tungan

Btw...jag tycker motoracer 3 funkar som en muggig elefant näsa...under XP på min superdata.. ngr flera om upplever samma prob. och att det spec. under Trail-modet är helt hopplösta att styra..?

MotoGP2 e kul dock..när inte Skorpan trycker mig av banan hela tiden... :fatta!

/KaliZ

ja köper alla spel som är värda att köpa.

Superbike 2001

Superbike 2001 är sjuuuukt bra. Det är svårt men grymt verklighetstroget och snyggt!!

nicke skrev:
´jag använder DC++ 0,401.... jo jag har prövat mig fram me flera olika men jag kommer ändå inte över 55-58kb/s

skaffa oDC. en annan klient till DC, men den söker automatiskt upp nya nerladdnings platser.

I Motoracer 3 så är det endast trail sektionen som gör det värt att spela, lite svårt innan man fattar hur det går till. Motogp2 bästa RR liret jag spelat. MCM2 bra känsla för att vara ett crosspel men har spelat ett på XboX som var väldigt bra, t.ex. var man lite oförsiktig med gasen kunde man bli avkastad osv. kommer tyvärr inte ihåg vad det heter.

yonsson skrev:
ladda hem moddar vice city
nästa sida
Ladda hem mod manager på första sidan. Så installerar och avinstallerar den moddar lätt. Så slipper man sitta och jobba massa själv. Bara att dubbelklicka så e det klart.
var hittar jag "mod manager" på sidan?.. har tagit hem en massa moddar men var är programet?

Om ni vill ha bil ska ni ha Need For Speed - Underground! Grymt bra!

Får verkligen en kick när man spelar det, verklighets troget som fan, jag spelar på Gamecube vet inte om det är sämre på dator eller PS2

nicke skrev:
var hittar jag "mod manager" på sidan?.. har tagit hem en massa moddar men var är programet?

Ladda hem modmanager här
Mod manager

Tänk på att alla moddar inte går att installera automatiskt. Det står vid info där man ladda hem dom vilka som går att installera automatiskt.

need-4-speed skrev:
Om ni vill ha bil ska ni ha Need For Speed - Underground! Grymt bra!

Får verkligen en kick när man spelar det, verklighets troget som fan, jag spelar på Gamecube vet inte om det är sämre på dator eller PS2

Finns ett ännu bättre nu :fakta
Kanske inte med tanke på grafiken då, men känslan är ju helt oslagbar!

Det heter GTR - Official FIA nåt och demot tankas här: http://www.ausgamers.com/files/download/html/11484
OBS! Det är verkligen svårt att köra det utan ratt, man snurrar ofta, men kul e de :D :hihi

KaliZ skrev:
Btw...jag tycker motoracer 3 funkar som en muggig elefant näsa...under XP på min superdata.. ngr flera om upplever samma prob. och att det spec. under Trail-modet är helt hopplösta att styra..?

Det är ännu värre för mig, när jag startar spelet så är det bara svart jag hör musiken och allt men allt annat är bara svart. Kanske dax att inhandla ny data (1000 mhz, 256 mb RAM, GeForce 3 32 mb MX) :rolleyes:

PollySmurf skrev:
Finns ett ännu bättre nu :fakta
Kanske inte med tanke på grafiken då, men känslan är ju helt oslagbar!

Det heter GTR - Official FIA nåt och demot tankas här: http://www.ausgamers.com/files/download/html/11484
OBS! Det är verkligen svårt att köra det utan ratt, man snurrar ofta, men kul e de :D :hihi

Driver 3 kommer ju snart lr är det Driver 4? :confused: äähh vette f*n men det kommer ett nytt driver som ska vara riktigt verklighetstroget tydligen. Fast min dator kommer inte palla det :( :4skrika

Kan meddela att motoracer 3 sög häst dolme. Kass grafik. Trail var lite kul, men man tröttnar efter 10 min.

Kan bero på att motoracer 3 är typ 5 år gammalt? Tror jag har det liggandes orginal aldrig upppakat sen 97 eller nåt..

Therudeboy skrev:
Kan bero på att motoracer 3 är typ 5 år gammalt? Tror jag har det liggandes orginal aldrig upppakat sen 97 eller nåt..
hehe okej. Installerade 1:an för skojs skull. Det var iiiiiiiinte bra grafik kan jag lova. Från 96. :rofl

yonsson skrev:
hehe okej. Installerade 1:an för skojs skull. Det var iiiiiiiinte bra grafik kan jag lova. Från 96. :rofl

Motocross madness 2 är det bästa cross spelet jag har/haft än så länge. Går köra på slangen kraftig med som i motogp :>

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman