Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Den där Hawk är likadan som den som Jula säljer, det som skiljer är att Jula-lyften har en ratt istället för vev för låsning av hjulet och färgen på lyftbordet. Jula har höjt priset med 2000 spänn sedan i våras. Gav 4 för min som nu kostar 6.
Jupp. Jula kallar den för "Hamron" istället för Pela. Mitt Jula-bord är svart.Samma?
Förmodligen, det är på vippen att det går att luta Banditen på sidostödet. Precis på ytterkanten. Enligt spec 550 mm bred.Är de breda nog för ett depåstöd?
Har Julas. Fick modda stödet för enkelsving för att få plats mellan de bockade långsidorna. Det stöd för dubbelsving jag har får plats.Är de breda nog för ett depåstöd?
Jäklar, den från Bauhaus var ju riktigt billig! Köpläge?Om man googlar på mc lyft, kan man se att dom flesta billiga verkar komma från samma tillverkare i Kina.
Bauhaus, Verktygsboden, Hawk och Jula verkar va samma. Utom priset förstås.
Samma som Biltema hade förr.
Notera att den inte kan hämtas utan levereras direkt till kund och prislappen blir 4344. Definitivt prisvärd!Jäklar, den från Bauhaus var ju riktigt billig! Köpläge?
Det enda annorlunda som händer med en elektrisk pump är att lampan i taket går sönder fortare när hojens vindruta försöker nå högre höjder än så. En sladd på golvet är mindre bra för en osmidig gube.Jag har satsat på ett begagnat Lyftbord, med elektrisk hydraulpump.
Hur fick du leveransen inkluderad för 3960?Jag köpte den på Bauhaus, kompletterade med Pro Works framhjulsstöd ifrån XL-Moto..
3960:- lev o klart med allting, funkar med depåstöd ibak också..
//Tanken
Mitt går att stanna innan det når taket!Det enda annorlunda som händer med en elektrisk pump är att lampan i taket går sönder fortare när hojens vindruta försöker nå högre höjder än så. En sladd på golvet är mindre bra för en osmidig gube.
"Nu med ny design, bättre resultat på kortare tid.". Köpte loss två motorbord när Ericsson i Gävle packade ihop. Den ena står undanskuffad i ett hörn hos en polare (som istället kör med den lilla 1000-kronors biltema-varianten) och den andra som arbetsbord för tunga pryls hos en annan. Att kina-lyften bara väger 120 kg och har fyra hjul gör den behändig för den som inte har en gaffeltruck. I allmännyttans garage bilar man inte dike för nedsänkt lyft, inte jag iaf. I villagaraget däremot funkar det bättre med nedsänkt.Har man provat ett riktigt bord så är Kinesborden inget alternativ.
Det var kampanj på dom då när jag köpte... Och fri frakt..Hur fick du leveransen inkluderad för 3960?
Dom verkar ha fastpris och totalen blir 4344 som mämndes ovan..
Nån som vet ifall det går att stuva undan dom eller dom tar lika mycket plats på alla håll?
Jag är mest nojig att dom tar massa plats när man inte mekar MC, men man kanske kan göra en skiva ovanpå och ha det som pillebord till allmänt sönderskrivande..
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |