Bra mc filmer...

Maxout

Mr
Gick med
27 Apr 2004
Hoj
YZF Yamaha R6
Hey sitter å funderar på om man ska se nån bra rulle ikväll... finns det bra mc filmer kanske? inte som GR elle nått sånt utan som bikerboyz fast bra :D om filmen har några år på nacken så gör det inget... kom med förslag nån som vet...

:banana

MostWanted_NKPG skrev:
Hey sitter å funderar på om man ska se nån bra rulle ikväll... finns det bra mc filmer kanske? inte som GR elle nått sånt utan som bikerboyz fast bra :D om filmen har några år på nacken så gör det inget... kom med förslag nån som vet...

:banana

Den enda jag spontant kommer att tänka på är Easy Rider, fast det är väl iofs. custom han åker där. Inte så coolt kanske, men vad vet jag mitt dumma luder :D

MostWanted_NKPG skrev:
*tummen upp* för easy rider,, men redan utsliten...

Hmmm, lemmesee...

How about Mission Impossible 2 då? Halvsopig film, inte alls lika bra som den första, men några jäkligt sköna stunts på sporthoj i den. Annars finns det ju Bondrullen där han kör cross i bob-banan. Kommer dock inte ihåg vad den heter.

OT:Bond är iofs. alltid Bond så det kvittar nästan. Kan inte någon som kommer ihåg alla titlarna slänga upp en poll så får vi utrett vilken Bondrulle som är den bästa?

Mad max 1!!!
Ha ha deras hojar är überhightech ju!!
Såg den för inte så länge sedan och fick mig en flashback.
//Tobbe

finns det ingen film med roadrash känsla =) typ sätter pengar på rejs eller de ska göra nått där hojjen är med nästan hela filmen? tycker typ tourqe suger...

Tomb Raider (värd att se bara för att lista ut allt hon verkligen har i sitt garage -- mumma!), Bullitt (iofs ingen MC-film, men skitbra), xXx (var det några hojar med i den? Jo, under "testet" bland knarktyperna....) ...

Jag vet, jag har väldigt låg filmsmak. :D

Men vad kan vara bättre än en riktigt overklig Hollywood-action för att fly verkligheten en stund?? :banana

kommer inte ihåg va den heter.. men det finns en filmmed nån av baldwin bröderna där dom rejsar 2 ducce 749or.. riktigt schysst landsvägsrejsing är det vilket inte är å vanligt i hollywood filmer.. kommer inte ihåg va filmen heter dock :huvet

I matrix ´2an kör dom en häftig hoj scen. Men att se 2h film för 2min motorcykel verkar ju onödigt.

Terminator 2 som gick nyss på burken kör ju arnold hoj också. Grym film. :yoparty

2 fast 2 furious filmerna körs det ju också lite hoj i. Dock är dom för övrigt helt ruttna.

Äh. kolla imdb.com, sök efter bike under "plots" eller "quotes" så hittar du säkert nått.

Stone Cold, en film om en polis som ska infiltrera ett customgäng, lätt värd att se. Dock inga överdrivna mcstunts precis.

What a girl want, handlar om en tjej som söker sin far (som är en av englands riskaste män). Finns några balla mcscener, för överigt är filmen toppen om man gillar "teen movies" plus att bruden är skitsnygg :tummenupp

Grease 2, en klassiker, handlar om en kille som ska imponera på skolans hetaste brud genom att lära sig åka hoj. Ett måste om du inte sett den tidigare.

Last edited:
Nyheter
Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...