Bra MC-butik!

Bara hålla med Mc Bolaget rules! Kanonkillar hela bunten!

Vill dock varna för säljarna på Din MC.... Inte lura söta små flickor!! :fatta! ...för då blir dom arga!! :mad:

Säljarna på MC Varuhuset kunde faktiskt få gå en liten "charmkurs" eller så....alltså hur man charmar kunder....inte varandra :rolleyes:

Bikerbitch skrev:
2063319 McBolaget är bäst! Väldigt schysta killar man har att göra med och de är grymma på service! :yoparty

Vad det gäller kläder har jag alltid fått kanonbra service på Mc Varuhuset så dit åker jag gärna och handlar!

Va nån som skrev tidigare i tråden att han inte fått hjälp när han suttit och dräglat på en hoj. Nehe? Varför fråga du inte efter hjälp? :fatta!

Bara för att jag står och torr juckar mot en nytt motard ställ betyder inte att jag har lättare att få hjälp en någon annan.....

Tänkte bara nämna Yamahacenter i Brandbergen/Haninge som jag tycker
är urtrevliga att ha att göra med. Dom gånger jag har beställt något så har
dom ringt när sakerna har kommit in och det har varit på dom tider som
dom från början trodde.

Jag kan faktiskt ha en viss förståelse om en säljare inte slänger sig fram
och frågar varje person som kommer in och sätter sig på en mc, det måste
gå i runda slängar 300 pers som bara kommer in och tittar på en som kommer
in för att köpa.

Ja måste ju bara säga att MCvaruhuset har ja bara positiva saker att säga om...
Har aldrig haft nåt som helst strul när ja har handlat där å personalen e jäkligt trevlig :tummenupp

AVA däremot... Där e de bara dryga å stroppiga filurer... :fatta!

ligger en bit från dig, men carlbarks i kumla,,,
hur trevliga o duktiga som helst, har bestält både ny hojj, o små saker, har alltid en massa tid för kunden :tummenupp

http://www.carlbarks.se

Westbike I Mellerud verkar måna om sina kunder, har gjort en hel del småaffärer med dom, senast i fredags då jag kom upp 17,50 "dom stänger 18,00" jag kom ur affären 18,45, skulle bara ha tankskydd, jag gör :tummenupp för den firman.

Superbike i götet är oxo kanon, Mycket trevlig tjej att göra affär med(skinnställ) kommer o handla mer prylar där.

jag vil bara säga att superbike i Göteborg är den bästa mc butiken som finns.
En sådan kund kontakt som dom har där har jag inte mött på någon annan mc butik

Touringbutiken har skött sig bra, snabb leverans.
De har schyssta reor ibland, köpte ett par Berik skinnbrallor för ett par veckor sedan för en fin slant. :tummenupp

Att ingen från Göteborg har nämnt Kenneths mc? Dom är ruskigt bra! :tummenupp Varenda gång jag kollar på hjälm, ställ, stövlar what so ever så ger dom rabatt på priset, grymt trevlig 20 årig kille som ansvarar för butiksförsäljningen. Och då är inte originalpriset dyrare än andra affärer. Servicar är dom också riktigt bra på. Där handlar jag gärna så ofta som möjligt!
När det gäller Johans mc så gillar jag inte riktigt dom, det känns aldrig som om de riktigt vill sälja saker och de har en tendens att vara allmänt tykna och korta. Sweden Motorshop på hisingen är däremot bra! Trevliga och har reservdelar osv!
// Mayer

SUKKI skrev:
2064035 jag vil bara säga att superbike i Göteborg är den bästa mc butiken som finns.
En sådan kund kontakt som dom har där har jag inte mött på någon annan mc butik
Måste nog säg att det är inte det bästa bemötandet jag fått när jag varit där, men det är ok helt klart.. Tycker det är samma syndrom som dom flesta butikerna har.. Nonchalans..

Det bästa bemötandet jag fått var av Yamahacenter i Gbg, en av deras mekaniker satt efter arbetstid på en fredag och hjälpte mig med lite problem jag hade med växelspaken på bågen.. Och jag hade inte köpt nåt, bara frågade efter hjälp. Det var var kundservice det!

Får nog försvara LELLES MC lite, har alltid köpt delar tidigare hos dem men då över disk och med rätt person. Just på LELLES har det varit antingen Per, Anita eller Ragnar jag har pratat med och ingen annan för att inget ska misstolkas. Postordern har jag aldrig nyttjat då jag inte har så många mil till Uppsala.

AVA MC har jag inget bra bekantskap med, de har fått erbjudande att sälja 2st hojar till mig tidigare men de tog inget på allvar. Kanske har de ändrat taktik nu när de kör med att de älskar dig och din hoj? :3freak

MC Varuhuset är rätt stora och det kan vara svårt att träffa rätt person, vet ej om Annika jobbar kvar på kläder men hon var rätt trevlig.

Just nu är Olle Ohlson,s MC sport utanför Arlanda min favorit, fast de säljer mest till enduro/cross/motard.

MC Bolaget har jag hört från en del bekanta att de verkar bra.

MotorAktieblaget i Bromma "om de nu ligger kvar" är bra att ha med att göra när gaffeln mm behöver översyn.

Har precis fått min sving bytt på Avamc och är KANONNÖJD med bemötandet, jobbet, osv!

Jag håller med att säljarna där kan verka lite ointresserade ibland men på verkstaden är de hur trevliga som helst!

Back