Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vart går köttälskaren i Stockholm? Som TS säger tar det ju emot lite att betala 500 kr för en köttbit på Grill, även om det är riktigt bra.
Förslag?
Vart går köttälskaren i Stockholm? Som TS säger tar det ju emot lite att betala 500 kr för en köttbit på Grill, även om det är riktigt bra.
Förslag?
Helenes skrev:Sirloin Steak
(200gr) 249:- (300gr) 315:-
(450gr) 399:- (900gr) 595:-
Biffstek med hemgjord bearnaisesås och Jack Daniel spetsad pepparsås, en grillad majskolvshalva och sallad. Serveras med klyftpotatis.
Som vanligt brukar det bli en upprapning av sthlms dyraste restauranger så fort någon frågar om restaurangtips på samma sätt som det bara listas BMW och MB när någon frågar bil utan att ge någon tydlig kravspec.... Ge lite mer tydliga önskemål så får du förhoppningsvis lite mer anpassade tips.
Men i väntan på prisläge och tydligare önskemål:
Le Rouge
Matbaren
Matsalen
Gondolen
F12
Grill
bättre än min egenmarinerade karré som är köpt på ICA för 29:90kr per kilo.![]()

Gör "Pulled Pork" på karrén så får du se att billigt kött kan bli fördjävla gott!
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=5380727&postcount=83
Nu när jag kikade lite på menyn på Döden i Grytan så uppenbarades ju något fantastiskt för mig: pasta! Finns det nåt bra pastaställe att käka på?
Finns det nåt bra pastaställe att käka på?
Om man serverar biff för 49:- så gör man antingen förlust eller använder sig av slavarbetare och lågbudgetkött.
Låter lovande det här. Kommer gå mycket pengar på frosseri känns det som.![]()
Där äter man om man vill bli magsjuk.Bambupalatset på Kungsgatan 16 (?) Asiat buffe med sushi, lunch kostar ca 100 vad jag minns för ca 1 år sen.
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |