Bra körskola i Norrköping?

JonasR1

Gött mos i motorn, Röjmon
Gick med
18 Oct 2006
Hoj
Yamaha YZF R1 -03
Ska ta A-kort nu i sommar och undrar om ni kan rekommendera någon skola i Norrköping som är bra. Har inte hört något om de olika så det skulle vara intressant att höra om ni har några erfarenheter.

Teorin är redan avklarad, så det är bara körningen kvar.

Ska ta A-kort nu i sommar och undrar om ni kan rekommendera någon skola i Norrköping som är bra. Har inte hört något om de olika så det skulle vara intressant att höra om ni har några erfarenheter.

Teorin är redan avklarad, så det är bara körningen kvar.

Jag kan varmt rekommendera Örnerdahls, i synnerhet Håkan som varit mc-lärare läänge! Jag var i samma sits som du år 2004 och Håkan var mycket tillmötesgående. Du lär inte ångra dig!

Har tre kompisar som tagit på Öhrnedals, och de har varit nöjda. Två av dom fixade det på första uppkörningen, den tredje fick göra två.
Jag har tagit bägge mina MC-kort (lätt & tung) på Hanssons och varit väldigt nöjd med dom. Fixade bägge korten på första försöket. Om jag inte minns helt fel, har Peter Hansson börjat köra med hojelever igen efter en tids uppehåll. Han är väldigt bra lärare. :tummenupp

Tack så mycket för svaren.

Det verkar ju som de flesta skolorna verkar bra. Skrev in mig på Örnedals idag, är när och bra. Bara hoppas på att man klarar det så fort som möjligt så man kan åka själv, var man vill, när man vill.

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back