Bra köp?

Falchion

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2006
Hoj
ingen just nu
Skakade hand på en CBR929 -01 som gått strax över 1000mil idag. Den saknar orginal slipon och har tyvärr ingen servicebok då den har gått som testhoj (inte demohoj) hos honda innan föregående ägaren köpte den.

Motorcykeln är i väldigt bra skick och motorn går fint. Jag betalar 65kkr för den, känner säljaren.

Testkörde den i eftermiddags :yoparty Den har sjukt mycket mer kraft än vad min gamla CBR600-98 hade fast 6 år utan motorcykel kan ju ha fått mig att glömma lite också... Hade i varje fall hjärtat i halsgropen under en stor del av färden :tungan

Vad tror ni, har jag gjort ett bra köp eller inte? Jag känner i varje fall att jag har gjort det.

Bork skrev:
2100962 Har du kollat historiken över MCn på VV?
Jepp, Honda var ägare först och sedan min arbetskamrat. Den hade gått 950 mil efter säsongen 2002 sen har den gått ca 100 mil till, den har stått i garaget på jobbet i åtminstone 2 år...

Falchion skrev:
2100981 Jepp, Honda var ägare först och sedan min arbetskamrat. Den hade gått 950 mil efter säsongen 2002 sen har den gått ca 100 mil till, den har stått i garaget på jobbet i åtminstone 2 år...
Inget att tveka på.... kanonhoj. jag vet. Vilken färg?

Falchion skrev:
2100859 Skakade hand på en CBR929 -01 som gått strax över 1000mil idag. Den saknar orginal slipon och har tyvärr ingen servicebok då den har gått som testhoj (inte demohoj) hos honda innan föregående ägaren köpte den.
Testhoj? :va Vad testade dom med den? :va
Men nog ett väldigt vettigt köp! :)

Nog inget fel på det, priset var varken under eller över normalt, så det e bara å kör!! :tummenupp
Maila kanal5 o be att få en kopia på inslaget, spikat upp det på väggen o känn dig nöjd :)

Nyheter
Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...

Dags för gräsgasa hos Hydet