bra jobbat

Jag håller inte med dig att livet består av att äta kött, var och en får göra sina val. Men att förstöra för någon på detta vis är ju så jävla idiotiskt så man blir mörkrädd :mad:
Inte blir det bättre när man läser detta: "De som producerar ägg gör medvetet pengar på att någon annan lider. Djuren har känslor precis som vi människor, säger Sari Komulainen till Hufvudstadsbladet."

Man kan för fan inte jämföra människor och djur på det viset :mad:
Det är ju ungefär som att säga att alla människor är lika värda.

det roliga i kråksången är ju att hon tyckte det var var ok o ha ihjäl alla höns
låter ju som en tonåring som är hjärntvättad .

1 .. först så tar man upp signaler från omgivning
2.. sedan kommer musik
3..till slut kommer klädstilen
4.. möjligtvis har 1 och 2 samverkan men o tänka sj har individen slutat med

Jävla hippies... vet inte varför man blir arg. Avskyr sådant pack.

Och så gör det detta i samma ställe vi har våran sommarstuga! :mad:

Jävla hippies... vet inte varför man blir arg. Avskyr sådant pack.

Och så gör det detta i samma ställe vi har våran sommarstuga! :mad:

Var glad ändå, här släppte puckona ut minkar som totalt förstörde fisket och fågellivet ett par år framåt.

Lyckligtvis blev dom flesta minkarna ihjälkörda på vägen utanför minkfarmen när dom irrade runt och letade foder, men det räckte att ett fåtal hade instinkt nog att äta upp fisken i ån och alla sjöfågelägg...

Men det är ju såå naturligt med fria minkar här i trakterna...

Var glad ändå, här släppte puckona ut minkar som totalt förstörde fisket och fågellivet ett par år framåt.

Lyckligtvis blev dom flesta minkarna ihjälkörda på vägen utanför minkfarmen när dom irrade runt och letade foder, men det räckte att ett fåtal hade instinkt nog att äta upp fisken i ån och alla sjöfågelägg...

Men det är ju såå naturligt med fria minkar här i trakterna...

Jo har släppts ut minkar där i Närpes med. Ligger ju vid bottenviken. Simmar runt en del!

Fick en i mjärden i vassen förra året! :rock

De flesta aktivister är ett lågt släkte som totalt saknar logik och även konsekvensanalys. Totala idioter. Undra hur deras tankegång är. De har fastnat i någon religiös övertygelse likt hjärntvättning.

Jo har släppts ut minkar där i Närpes med. Ligger ju vid bottenviken. Simmar runt en del!

Fick en i mjärden i vassen förra året! :rock

Jag har fått en i en krätfbur en gång :rock

Edit: Har även fångat och försökt tämja en unge, gav honom fisk någon vecka sen skulle jag närma mig lite då bet han mig i den tjocka skinnhandsken jag hade på mig då dränkte jag honom :rock

Edit: Jag råkade slänga in en tråd i samma ämne i dumpforumet igår, Swedie du får la stänga den.

Last edited:
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...