Bra jävla punk/rock/metal !!

Finnar som försöker vara svänskar:yoparty

http://www.youtube.com/watch?v=d3u86DPd7qc

:tummenupp Suverän låt ni får ha överseende med att det sitter nån jävla apa i videon bara
det går ju fan inte att få tag i orginalet någonstans:näsblod

http://www.youtube.com/watch?v=Nmr3Nt6y2DA :yoparty

Finns en skiva med en jävla massa bra metal:
Metal hammer let the hammer fall vol.48

Finns säkert i nån piratvik eller nåt

Finntroll är så jäkla bra! Beställde tre av deras skivor i söndags:
Nattfödd
Jaktens Tid
Visor om Slutet

Edit: Förbannat ful apa vid den andra videon, undar om det är en kille eller tjej.:zpy

Last edited:
Var är all "Bra jävla punk" i den här tråden?

Jag tycker mest det är grottmongon som kräks ut någon form av text i takt till överdrivet distade gitarrer.
Inget fel i det IOFS, det finns ju uppenbarligen dom som tycker att det är njutbart, men vad räknas det som?
Punk är det inte, rock är det inte, så någon form av metal måste det vara?

Var är all "Bra jävla punk" i den här tråden?

Jag tycker mest det är grottmongon som kräks ut någon form av text i takt till överdrivet distade gitarrer.
Inget fel i det IOFS, det finns ju uppenbarligen dom som tycker att det är njutbart, men vad räknas det som?
Punk är det inte, rock är det inte, så någon form av metal måste det vara?

Kategorisera musik känns som att det skulle ta hela dagen och då skulle ändå folk hävda att jag är helt fel ute och är en stor idiot. skitsamma.... det svänger juh :yoparty

Kategorisera musik känns som att det skulle ta hela dagen och då skulle ändå folk hävda att jag är helt fel ute och är en stor idiot. skitsamma.... det svänger juh :yoparty

Jo, det är sant, man ska inte kategorisera, men vad kallar dom det när dom snackar med kompisarna, dom som lyssnar på det?

Har du någon bra *****metal att låna ut? (byt ut stjärnorna mot något)

Jag tycker ju inte om den, så jag skulle ju vara betjänt av att kunna säga "ta med dig musik, vad som helst utom *****metal.

Jo, det är sant, man ska inte kategorisera, men vad kallar dom det när dom snackar med kompisarna, dom som lyssnar på det?

Har du någon bra *****metal att låna ut? (byt ut stjärnorna mot något)

Jag tycker ju inte om den, så jag skulle ju vara betjänt av att kunna säga "ta med dig musik, vad som helst utom *****metal.

:hihi jag förstår

Black metal - Death metal - Doom metal - Extrem metal - Folk metal - Gothic metal - Grindcore - Hair metal - Heavy metal - Melodisk death metal - Metalcore - Neoclassic-metal - Nu metal - Opera metal - Power metal - Progressive metal - Rapcore - Speed metal - Stoner metal - Thrash metal - Viking metal klippt från wikipedia.

personligen så använder jag mig av dödsmetal till dom flesta band, mest eftersom då vet folk att det är hårdmusik jag snackar om. min värld är enkel..

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT