bra hoj om man är fullvuxen...?

Gick med
9 Aug 2005
Ort
Oxelösund
Hoj
zx9r o minminiminiimoto........jag e över 2 meter.......
Hej, är 203cm och väger 110 kg, det är inte lätt att hitta en hoj som passar! Många e ju bekväma då man provsitter lr kör en kort sväng men det är inte riktigt samma sak efter 20-30 mil........
Finns det nån annan lång person som har erfarenhet av nån trevlig/bekväm hoj?????
Vill ju inte köpa nåt o ångra sig efter nån månad.................. :confused:
 
fiatcoupemannen skrev:
Hej, är 203cm och väger 110 kg, det är inte lätt att hitta en hoj som passar! Många e ju bekväma då man provsitter lr kör en kort sväng men det är inte riktigt samma sak efter 20-30 mil........
Finns det nån annan lång person som har erfarenhet av nån trevlig/bekväm hoj?????
Vill ju inte köpa nåt o ångra sig efter nån månad.................. :confused:

Antar att du inte letar efter 125á men om nångång tanken skulle slå dig köp NSR (nyare modellen). Jag är 195-196cm och sitter utan några som helst problem hur bra som helst på den.
 
Kawa z1300:a??..
Perfekta exemplaret för vuxna killar...

Små o storvuxna fjortisar klarar sig med ALLA andra hojar...
 
fiatcoupemannen skrev:
Hej, är 203cm och väger 110 kg, det är inte lätt
Själv är jag 198 o medlem i 0,1 tons klubben med nåt kilo tgodo, har haft bladen i två år nu o ja trivs. Kommer ju aldrig att sitta lika bra som dom små halvfigurerna på typ 180 men om du vill svänga så e de ett allternativ :tummenupp Hade en zx9r-97:a som ser större ut innan men sitter bättre på den här. de enda e ju egentligen testa o se själv. Kul föresten att en till har kommit på de bästa sättet att bränna lönen på :yoparty Lycka till o Kör snyggt!
 
Tack för tipps, lutar åt cbr 900 eller zx9r.................får väl se vad jag hittar.............. :tummenupp
 
Nya sprint st från triumph, millen och zx9r är redan omnämnd, tidiga daytonan, bmw
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top