Bra GPS ?

Har den terrängkarta också så att du ser höjder, bäckar, stigar, hus mm?:confused:

Njää, bäckar och stigar ja, inget mer. Tänkte bara att jag har nytta av den även om jag inte kör på en väg, jag ser ju på kartan var jag är, jag ser bäckar och vattendrag, stigar och vägar. och på så sätt hittar jag hem förr eller senare.

En kompis har själv byggt en liten väg/stig till sitt sommarställe som det bara gick att nå via vattnet innan, även den finns med. Och den finns inte ens i några register.

Jag tolkade väl ditt inlägg fel kanske.

Har själv en 60Cs och är mkt nöjd med den, CSX är bland annat bättre mottagare på så den bör du bli än mer nöjd med, den är gjord för att vara ute i skog o mark med.
En av fördelarna med den som vissa av de andra av någon underlig anledning saknar är att du kan få fram din position i siffror. Bra om man skall förklara för någon var man är någonstans. tex vid en olycka.

Som en rolig grej kan man dessutom tanka upp sina spår (där man varit) på google earth och se på dem där.

lycka till

Nyheter
GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard