Bra frisör under 300kr, i GBG

Alex 6R

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2003
Hoj
Sukke GSXR -03, antagligen 159hk på hjulet
vart kan ni tipsa om bra frisör i Göteborg, i stan. gärna runt 300kr.

min vanliga är ledig.

Alex

Någon som kan raka min skalle billigt? Stället får gärna heta Mohammeds senste frisyrer eller dylikt.

Hoppas det är ok att låna tråden?

Jag har klippt mig någon gång när det varit panik på hörnet Redbergsplatsen/Ånäsvägen(vet ej namn) inredningen ser ut som en blandning mellan Pizzeria och frisör,men det brukar funka att bara hoppa in.

Sen om dom klipper bra vet jag inte,men jag har fått knullat iaf.

Vid kålltorpskolan ligger en frisör som tar 100kr per klippning

ja men tack för tipsen.

tänkte mera åt håller nån mode tjej som vet hur man ska klippa nu för tiden. så det blir bra.

Finns en i Majorna som heter silverkälllan. Han som klipper är Dansk och kan göra bra korta frisyrer (det gör ha på mig iaf). Priset brukar ligga på 250kr.

krillee_83 skrev:
2327063 Basement Saxx Brogatan 2, Göteborg, 031-133209, stan bästa frisörer och dunder trevliga...

Känner de två som har den salongen, klipper mig alltid där.
Brukar landa på 600 700 med klipp o färg.
O satan va snygg jag blir :arsele

snacka med hon miss.orcidee här på forumet, hon va ju het på klippandet om jag inte minns fel, finns en tråd om det om du söker lite :)

annars kan jag komma och klippa till dig om du vill :näsblod :tungan

graphite ghoast skrev:
2327481 jag har en bra som heter "BabyLiss", kostar ca 250 kr, men sen så kan jag klippa mig obegränsat, när jag vill!! :tummenupp

Fixar den även förlängningar och pudelrockslockar?

Klippte mig senast i nordstan. gick på en bra bit under 300, blev kanon, och stor eloge till tjejen som klippte mig, trots att jag kom 10 minuter efter stängning, en lördag.

Det ligger inne i den gången mitt emot SEB. Minns ej vad det heter.

Va fan har detta med mc att göra?

Alex 6R skrev:
2326508 vart kan ni tipsa om bra frisör i Göteborg, i stan. gärna runt 300kr.

min vanliga är ledig.

Alex
Om jag får burna på din skalle så kostar det 50 kr.:D

Hallå radera tråden

Ska dra en sväng till Frisörcenter idag och se vad de kan göra...

Annasr är Christers Hair Team och Götafrizzorna rätt bra, men ack så dyra.

hållundan skrev:
2328421 Ska dra en sväng till Frisörcenter idag och se vad de kan göra...

Annasr är Christers Hair Team och Götafrizzorna rätt bra, men ack så dyra.

Jag var där i dag på frisörcenter. blev ok. inte helt nöjd men va fan. ska klippa det ordentligt när jag min vanliga är ledig..

vadå ta bort tråden.. jag fattar inte.. bara för ni är flintisar allihopa! :7peta

Alex 6R skrev:
2329883 Jag var där i dag på frisörcenter. blev ok. inte helt nöjd men va fan. ska klippa det ordentligt när jag min vanliga är ledig..

vadå ta bort tråden.. jag fattar inte.. bara för ni är flintisar allihopa! :7peta
OKej, vad köstade det då? Var klipper du dig i vanliga fall?

*/ ?>
Back