Bra föredöme

Hade det inte varit för att det saknades mobilnummer i annonsen så hade jag nog iofs satt en slant på skämtsamma polare och födelsedag :rolleyes: Men nu verkar det ju rätt seriöst, å då är det ju ingen dum tanke alls :tummenupp

Ja, det låter ju lite för bra för att vara sant men annars, schysst inställning! Förmodligen får man ett jäkla kontaktnät av att hjälpa folk på det sättet så skulle inte förvåna mig om det faktiskt kan löna sig, även ekonomiskt, i längden.

Ja, det låter ju lite för bra för att vara sant men annars, schysst inställning! Förmodligen får man ett jäkla kontaktnät av att hjälpa folk på det sättet så skulle inte förvåna mig om det faktiskt kan löna sig, även ekonomiskt, i längden.
Om ingen åker på en skattesmäll så, jo... Men risken finns ju att hans uppdragsgivare åker på arbetsgivaravgifter och att han får en sköntaxering för att han inte har betalat skatt, man får ju inte jobba gratis för staten :huvet

Har för mej att jag läst nån blogg av snubben. Han brukar göra såna där upptåg, men annonsen är alltså inget skämt.

Han gör farliga jobb också. Till exempel promenad med attackillrar.

tror ni han ställer upp och tillfredsställa trötta gubbars kärringar?

Har killen humor också? :va
Länkade till hans blogg i bocket tråden, nu fungerar min dator skit kast men googla hans förnamn och blogg så kommer den upp, verkar vara rätt skön lirare som inte har nån baktanke med det där.

Angående bilden är det ju en iller inte alls samma som en hund! :tungan

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...