Bra eller dåligt pris på en RG?

Buzz

Ny medlem
Gick med
24 Mar 2003
Hoj
thumper
Har hittat en Suzuki RG från -87 som gått 1100mil, men 12000:- låter lite väl mycket tycker jag. Vad var nypriset på en sån? nån som vet...på kul.

betala inte mer än 7-8k för en gammal rg......köp min och gör om till streetfighter ist.....

Hammet skrev:
betala inte mer än 7-8k för en gammal rg......köp min och gör om till streetfighter ist.....

a 7-8k låter mer vettigt, tänker tyvärr inte åka längre än stockholm eller uppsala för att köpa en hoj, ska bara ha den att lära mig grunderna med...

Buzz skrev:
a 7-8k låter mer vettigt, tänker tyvärr inte åka längre än stockholm eller uppsala för att köpa en hoj, ska bara ha den att lära mig grunderna med...

om ja vore dig skulle ja köpa Hammets!

Bättre affär....

/NeO :tummenupp

Säljer den inte nu......fick besked av förs. bolagr att dom lagar den idag......16500:- :skrämd

synd att det ska vara dåligt med 125or nu på sommaren....hoppas du hittar nån :hej

Hammet skrev:
Säljer den inte nu......fick besked av förs. bolagr att dom lagar den idag......16500:- :skrämd

synd att det ska vara dåligt med 125or nu på sommaren....hoppas du hittar nån :hej

Jaså har du kört omkull eller? :)

Lr om du kan skruva lite så köp ett renoveringsobject :tummenupp Det var det jag gjorde och jag kom undan massa pengar!!Hade riktigt tur också med att hitta den :) Priset jag fick min RG -92 var 4500kr pga att förra ägarn inte visste vad felet var på den. Den ville inte starta så jag och farsan pulade i garaget med hojen och det visade sig vara att den tappa komp. :tummenupp Men nu så funkar den fina fisken!! :crash

Buzz skrev:
Har hittat en Suzuki RG från -87 som gått 1100mil, men 12000:- låter lite väl mycket tycker jag. Vad var nypriset på en sån? nån som vet...på kul.

Om den är i fint skick och det stämmer att den bara har gåt 1100mil så kan det kanske vara ett hyfsat pris... :rolleyes:

lite annonser från att rg va ny

Bifogat

• 1985_RG125_AMC-ad1_603.jpg
    1985_RG125_AMC-ad1_603.jpg
    108.7 KB · Visningar: 66
  • 1986_RG125-500_AMC-ad1_603.JPG
    1986_RG125-500_AMC-ad1_603.JPG
    117.8 KB · Visningar: 56
*/ ?>
Nyheter
KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Back