Bra eller dåligt köp?

Palma

Ny medlem
Gick med
12 Apr 2006
Ort
Norrköping
Hoj
Kawasaki zx6r -98
Vet inte om jag postar i rätt forum.
Vad tror ni om det här köpet:
Kawasaki zx6r -95
vurpad = ingen framkåpa, streetfighter styre + lykta, böjd växelpedal, repad ram och lite småmärken på några ställen.
ramen ska vara rak och fin.
dåliga däck (måste köpas nya)
lite fix som att fixa ny bromslang fram för original inte räcker pga cross styret + lite annat småfix.
Svårtstartad, har stått i över 2år. rengöring av förgasarna ska råda bot på det enl ägaren.
gått ca 2200mil

15.000:-
 
Palma skrev:
2427255 Vet inte om jag postar i rätt forum.
Vad tror ni om det här köpet:
Kawasaki zx6r -95
vurpad = ingen framkåpa, streetfighter styre + lykta, böjd växelpedal, repad ram och lite småmärken på några ställen.
ramen ska vara rak och fin.
dåliga däck (måste köpas nya)
lite fix som att fixa ny bromslang fram för original inte räcker pga cross styret + lite annat småfix.
Svårtstartad, har stått i över 2år. rengöring av förgasarna ska råda bot på det enl ägaren.
gått ca 2200mil

15.000:-


hyffsat pris om inte motorn e kajk på den..
kan han inte slå i lite fräsch soppa o starta upp den då..
ska bara gå..lite knagligt självklart men den ska faen gå..
:va
 
Motorn verkar gå fint (när den väl gick igång)
jo priset är väldigt lockande, men vill inte ta mig vatten över huvud och köpa mig något som jag inte kan fixa = dyrt (har än så länge bara erfarenheter/kunskaper av 2-takts hojjar)
 
Palma skrev:
2427266 Motorn verkar gå fint (när den väl gick igång)
jo priset är väldigt lockande, men vill inte ta mig vatten över huvud och köpa mig något som jag inte kan fixa = dyrt (har än så länge bara erfarenheter/kunskaper av 2-takts hojjar)
svårtstartad..
hmm går den fint när den väl är igång är de inge fel på gasarna iaf..
möjligtvis nån inställning.
hmmm :va
 
Svårt att veta, de kan bli dyrt när man börjar riva i den. Men du får ta o köpa grisen i säcken o sjansa lite. Dom pengarn får du ju igen om du vill sälja den sen. 15 papp e ju inga pengar så köp den o se, kan ju va skit sköjj!...
 
Fraz skrev:
2427274 Svårt att veta, de kan bli dyrt när man börjar riva i den. Men du får ta o köpa grisen i säcken o sjansa lite. Dom pengarn får du ju igen om du vill sälja den sen. 15 papp e ju inga pengar så köp den o se, kan ju va skit sköjj!...
jo precis..borde ju bara kunna sälja den i delar för dom pengarna nästan. :)
 
Får se om jag kan fixa fram pengarna tills i morgon, annars går den till någon annan...
 
FlowerPower skrev:
2427297 Har hört att dom kan vika in sig vid styr huvudet, så det kan vara idé att kolla hjulbasen, skan vara svårt att se på ramen.

jo han sade något om att dom kunde göra det, och att denna inte gjort det.

Fraz skrev:
2427298 LETA LETA:tummenupp :tummenupp

Ser mörkt ut =(
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top