bra eller anuspris??

Har ringt 2 försäkringsbolag om min zx9a.

Länsförsäkringar tog ingen hänsyn till att den ska vara strypt till 25kw, och dom försäkrade den som en 03a, eftersom den gick ut i trafik då, på pappret iaf, intypad då.

18 år 1200 i månaden halvförsäkring på mig per år! Så det bådar gott =)

Man måste ju bo bra till tydligen, sollefteå..

Edit: Folksam skulle ha 1700 kronor om året halvförs.

Last edited:
bikerwoman skrev:
Fick 8100:- hel/hel hos Folkskam på min Falco!! :tummenupp
Sänkning med över 4000 sen förra året, sånt gillas :)

fick oxå en sänkning på 4000, men du är ju så gammal så det är därför du få billigare än mej :D :D

TERMINATOR skrev:
fick oxå en sänkning på 4000, men du är ju så gammal så det är därför du få billigare än mej :D :D

Äldre, snyggare ,snabbare och haft kortet längre... :tummenupp
Dessutom bor ju jag i dyraste delen av hela landet så du som bor "på landet" borde ha fått en bättre sänkning ;)

:tuttar

bikerwoman skrev:
Äldre, snyggare ,snabbare och haft kortet längre... :tummenupp
Dessutom bor ju jag i dyraste delen av hela landet så du som bor "på landet" borde ha fått en bättre sänkning ;)

:tuttar

Snabbare :hihi :hihi eller hur, ÄLDRE ja där av ditt lörkorts längd, SNYGGARE knappast, MÖJLIGEN DRYGARE hänvisar dej till bilden från gbg festen med kyckling, ang " på landet" orkar jag inte komentera

Föresten sluta spama ner min försäkringstråd

:corn :wiggle
TERMINATOR skrev:
Snabbare :hihi :hihi eller hur, ÄLDRE ja där av ditt lörkorts längd, SNYGGARE knappast, MÖJLIGEN DRYGARE hänvisar dej till bilden från gbg festen med kyckling, ang " på landet" orkar jag inte komentera

Föresten sluta spama ner min försäkringstråd

TERMINATOR skrev:
örebro heter byn
33 bast
tennant

Ho ho :tomten .

Ringde å fick erbjudande om 20k hel/helår från SUSAB.
Förra året erbjöd de mellan 11k och 15k beroende på ebb eller flod och månens skugga över offerspiran.

Måste bero på att jag krockade med bilen i sommras eller ngt.

Ska prova ringa igen vid infallet av oxens tecken enligt den Babyloniska kalendern.

*/ ?>
Back