Bra Camping i Göteborg

mjukis

Alex Pappa
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
nietjunie
Jag och en (kanske två) polare ska över till gbg 27/7, ja vi ska se på RAMMSTEIN :yoparty.
Men vart ska man bo? Vi vill ha lite festivalkänsla, så ett tält duger gott. Finns det nån bra camping som inte ligger för långt från centrum? Gärna nära frihamnen.

Last edited:
Kärralund, ligger mitt i stan. Dock en camping som Liseberg är med och coachar i. Det är nog ingen vidare "festivalkänsla" där, utan mer gulligull och kaninhår överallt.

Annars vetefan?! :va

mjukis skrev:
Jag och en (kanske två) polare ska över till gbg 27/7, ja vi ska se på RAMMSTEIN :yoparty.
Men vart ska man bo? Vi vill ha lite festivalkänsla, så ett tält duger gott. Finns det nån bra camping som inte ligger för långt från centrum? Gärna nära frihamnen.
Vandrarhemmet på mölndalsvägen e ett hett tips! :fyllisar

Hrrm, är inte Rammstein 31a juli? Då ska iaf jag gå på den konserten.

Emmi skrev:
Hrrm, är inte Rammstein 31a juli? Då ska iaf jag gå på den konserten.

Du har så rätt så men vi passar ju givetvis på att vara där hela helgen.
Har på känn att det kommer va en liten samling med folk i gbg den helgen med tanke på att U2 spelar på fredan oxå :yoparty :banana

Ska vi dela sovsäck? :tungan

hållundan skrev:
Kärralund, ligger mitt i stan. Dock en camping som Liseberg är med och coachar i. Det är nog ingen vidare "festivalkänsla" där, utan mer gulligull och kaninhår överallt.

Annars vetefan?!

Den känner jag till, campa där för några år sedan men det är som du säger, lite mkt kaninhår och gull med familjen.

Tack för tipsen, ska kolla upp de olika alternativen.

mjukis skrev:
Du har så rätt så men vi passar ju givetvis på att vara där hela helgen.
Har på känn att det kommer va en liten samling med folk i gbg den helgen med tanke på att U2 spelar på fredan oxå :yoparty :banana

Ska vi dela sovsäck? :tungan

Den känner jag till, campa där för några år sedan men det är som du säger, lite mkt kaninhår och gull med familjen.

Tack för tipsen, ska kolla upp de olika alternativen.

Nix, här delas ingen sovsäck. Jag ska sova i hus i Kungsbacka. :yoparty Vi är också nere hela helgen och givetvis är Metaltown den 30e och inte 31a.

Emmi skrev:
Nix, här delas ingen sovsäck. Jag ska sova i hus i Kungsbacka. :yoparty Vi är också nere hela helgen och givetvis är Metaltown den 30e och inte 31a.

Sova hus eller? Lyx ,men då blire ju ingen stämning :fatta!
Måste gnälla lite eftersom jag fick nobben :tungan

mjukis skrev:
Sova hus eller? Lyx ,men då blire ju ingen stämning :fatta!
Måste gnälla lite eftersom jag fick nobben :tungan
http://www.elite.se/hotell/goteborg/plaza/

http://www.gothiatowers.se/

Shyssta sovplatser centralt. Ta Executive rum på gothia så e det fri roomservice, minibar, pay-tv etc. etc.

Tänk på att om du ska bo på camping så tillkommer förutom taxi fram och tillbaka, hitan och ditan, även träningsoverallen som är obligatorisk på camping, för det finns väl ingen ungdomscamping? Dessutom är det tyst kl. 22:00 som gäller. Lägg sedan på att det inte finns någon möjlighet att ta med sig någon extra hem nu när du fick nobben av den första... ;)

mr_rockster skrev:
http://www.elite.se/hotell/goteborg/plaza/

http://www.gothiatowers.se/

Shyssta sovplatser centralt. Ta Executive rum på gothia så e det fri roomservice, minibar, pay-tv etc. etc.

Tänk på att om du ska bo på camping så tillkommer förutom taxi fram och tillbaka, hitan och ditan, även träningsoverallen som är obligatorisk på camping, för det finns väl ingen ungdomscamping? Dessutom är det tyst kl. 22:00 som gäller. Lägg sedan på att det inte finns någon möjlighet att ta med sig någon extra hem nu när du fick nobben av den första... ;)

Det va inte billigt nånstans det där duu.

Träningsoverall får jag låna av pappa, han har en fin från 73 som han springer omkring i, stövlarna lär ju medfölja så jag kommer vara svinhet, eller svinet om du så vill.
hmm.. varför skulle det inte finnas ngn möjlighet att ta med sej någon extra hem? Jag spelar bara svår mot Emmi, hon vill ha mej, det syns på henne! :tungan

Inget stavfel nånstans va Emmi? :hihi

mjukis skrev:

Träningsoverall får jag låna av pappa, han har en fin från 73 som han springer omkring i, stövlarna lär ju medfölja så jag kommer vara svinhet, eller svinet om du så vill.
hmm.. varför skulle det inte finnas ngn möjlighet att ta med sej någon extra hem? Jag spelar bara svår mot Emmi, hon vill ha mej, det syns på henne! :tungan

Det kostar å ligga på topp vet du väl ;).

"Tjena bruden, ska du med hem till campingen där jag å polaren delar tält eller" ;).. Värsta raggningsrepliken kanske, vad vet jag ;)..

Du kanske sover i Kungsbacka när det väl kommer till kritan ;)

mjukis skrev:

Damn, du kom på mej...:gnissla

Det blir stämning som fan ändå, vi ska in till Göteborg vid 12 och sen börjar :fyllisar och fortsätter hela natten. Ska se om man kan få en tatuerare att måla upp nån schysst gadd till ryggen med...:yoparty

Emmi skrev:
Damn, du kom på mej...:gnissla

Det blir stämning som fan ändå, vi ska in till Göteborg vid 12 och sen börjar :fyllisar och fortsätter hela natten. Ska se om man kan få en tatuerare att måla upp nån schysst gadd till ryggen med...:yoparty

Jammen, du kan väl inte måla dej om du ska supa!? Blodet är ju rätt utspätt då!
Lovar att välta dej om jag ser dej :tungan

mr_rockster skrev:
Det kostar å ligga på topp vet du väl ;).

"Tjena bruden, ska du med hem till campingen där jag å polaren delar tält eller" ;).. Värsta raggningsrepliken kanske, vad vet jag ;)..

Du kanske sover i Kungsbacka när det väl kommer till kritan ;)

Kungsbacka? vem bor där? :hihi
Får väl se vem som har turen att få dela säng/tält/halmbal med mej :)

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...

Motorcycle Inferno #8