Bra billig DV-kamera

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
Släng upp tips på bra DV-kameror i 3000-kronors klassen, och vart man köper dom.
Den ska kunna filma snabba saker och kunna sitta monterad på tanken utan att haka upp sig efter lite hårda nedslag. Men i övrigt så är bildkvaliten inget jätteviktigt - det ska synas att det är amötörfilmare som gör filmerna...
Som tack får ni en höjdarfilm till vinter. :) kanske.

Jag lånar tråden.. Samma fråga men prisklass 4-5000 (inte över 5000). Bildkvalité är viktigare än tuffa funktioner. Stillbildskvalitén är oviktig. Har tänkt köpa en Canon Eos för det ändamålet...

Om någon härifrån hittar en kamera som jag slår på kan ni få två trisslotter eller nått sånt som tack för besväret!

Last edited:
Korvgubbe: Kolla in Sony DCR-HC44. (Hellre HC94/96 iofs)
Den kör över pannas mesiga 3-chippare vilken dag i veckan som helst. :arsele

FreddaGädda skrev:
2434173 Sånt där är fusk. Dessutom får man en daim i kartongen när man beställer från cyberphoto!
:FU
Jag fick en Snickers när jag beställde lite grejjer till kameran. Gissa om jag blev förvånad? Skickade ett mail för att fråga om det var någon av lådpackarna som hade tappat lunchen. :tomten

Esquire skrev:
2434612 Jag fick en Snickers när jag beställde lite grejjer till kameran. Gissa om jag blev förvånad? Skickade ett mail för att fråga om det var någon av lådpackarna som hade tappat lunchen. :tomten

:rofl

Jag blev nästan lite rörd, faktiskt.. Snällt av dom. Sköna grabbar :tummenupp
Det är så man driver ett företag. Fan vad dom har varit bra med allting, för mig och bekanta som beställt därifrån. Service mind till 100%

Edit: Nu är det på tiden att trådinnehavarna kommer tillbaka och ger lite feedback

Last edited:
FreddaGädda skrev:
2434620 :rofl

Jag blev nästan lite rörd, faktiskt.. Snällt av dom. Sköna grabbar :tummenupp
Det är så man driver ett företag. Fan vad dom har varit bra med allting, för mig och bekanta som beställt därifrån. Service mind till 100%

Edit: Nu är det på tiden att trådinnehavarna kommer tillbaka och ger lite feedback

Låt oss vakna först!

Måste kolla in kamerorna ni rekomenderade.

Och vad det gäller cyberphoto kan jag bara hålla med. köpte min första digitalkamera därifrån för 5 år sedan och jag var grymt nöjd med dem. :tummenupp

Om man söker en bra, billig DV-kamera med analog ingång för hjälmkamera, vilken är det då som gäller?

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg