Bra bild för en mobil - W800i

Blir sjukt sugen på W900 nu men är inte det minsta imponerad av storleken. Är ruskans nöjd med min K700 nu. Både storleksmässigt och användarvänlighet.

Men det kan vara gött att slippa att bära runt på MP3-spelaren och kameran och istället ha allt i ett.

hållundan skrev:
Men det kan vara gött att slippa att bära runt på MP3-spelaren och kameran och istället ha allt i ett.

Så tänkte jag med, var det värt det? Vartenda krona. Kanonljud i telefonen!

Nu får ni sluta tjafsa om 3... 3G och FÖRETAGET 3 är TVÅ OLIKA saker.

3G är kanonbra för dom som behöver skicka tunga filer, ladda ner mail och videokonferenser. Men för alla andra är det bättre med 2G-nätet.

Däremot så är fördelen den att på de flesta nya 3G telefoner så kan man välja om man bara vill köra 2G eller växelvis efter täckning.

Har man ingen användning av att titta på TV, videosamtal, ladda ner saker så kan man hålla sig till 2G. Själv kör jag en K600i från SE och Tele2, 3G. Funkar alldeles utmärkt.

SE W900 är en relativt stor mobil för övrigt och även om den innehåller en massa jox tycker jag den är för stor. Vilket jag även tyckte om S700i från samma företag. Men skaffa den kommer jag ändå göra.

M.G.F skrev:
Nu får ni sluta tjafsa om 3... 3G och FÖRETAGET 3 är TVÅ OLIKA saker.

Vi har aldrig blandat ihop vardera parter :va
Dock var väl ett inlägg från mig lite otydligt.. Jag drog direkt paralellen att 3 var det som gällde för 3G. ..men vi har aldrig blandat ihop parterna :tungan

M.G.F skrev:
SE W900 är en relativt stor mobil för övrigt och även om den innehåller en massa jox tycker jag den är för stor. Vilket jag även tyckte om S700i från samma företag. Men skaffa den kommer jag ändå göra.

Håller med, mobilerna med allt roligt på väger ju lite mer idag. Min förra, 7210, vägde märkbart mindre än w800:an. Fast så mycket bättre..

148 gr för en W900i, nej tack.

Har aldrig varit så nöjd med någon mobil som jag är med W800i. :tummenupp

Mickez77 skrev:
Jo... men när jag är i fjällen eller urskogen och wheelar så går det inte att ringa när man har 3 :confused:

Jodå, men då går det på GSM nätet. Inga videosamtal alltså.

Paradoxy skrev:
Jodå, men då går det på GSM nätet. Inga videosamtal alltså.

Hur ofta ringer folk videosamtal egentligen? Jag har bara sett det en gång och det var en fjortisaktig brud med ny 3G-telefon.

M.G.F skrev:
Däremot så är fördelen den att på de flesta nya 3G telefoner så kan man välja om man bara vill köra 2G eller växelvis efter täckning.

Är det så att man kan via ett menyval i telefonen välja att endast köra 2g om man vill? det vore ju mycket bra då batteritiden blir flera gånger längre när man inte använder 3g

Coola Ola skrev:
Hur ofta ringer folk videosamtal egentligen? Jag har bara sett det en gång och det var en fjortisaktig brud med ny 3G-telefon.

Jag har endast sett fjortisar göra det och det är störande nåt förbannat. (pratar med högt.funkt på)

Däremot såg jag en hörselskadad "prata" videosamtal i mobil! Det var coolt!

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg