Bra annonsplatser?

• Thread starter Thread starter Mingves
  • Start date Start date
Fan vad ni tjafsar om Mingves avslutade hojåkning.

Vill han sluta så låt honom sluta.

Förstår man inte susningen med att köra med bakhjulssläpp på en åker, i 200+ på en motorväg eller glida runt i 70km/h på landsväg så ska man nog ta och skita i det här med hoj överhuvudtaget!

Bra pris på hojen för övrigt!

Tja!

Thundercat skrev:
Vad är det för fel på hojen?

Har monterat en annan tank på den och fick inte tätningen till soppa pumpen att bli riktigt bra :rolleyes: Men jag jobbar på att lösa det.

En bra annons tycker jag innehåller pris och kommun. Det finns alltför många annonser utan pris och var grejerna finns på tex blocket.

Sen är det väl typisk att priser på hojar är skrattretande höga(inget specifikt mot Mingves). Ingen som läser annonsen vet om man kan tänka sig att pruta tio eller mer.

Last edited:
Jag vet inte om den är för dyr ändå, kollar man så finns inte den 2003an kvar i sthlm(enl rykte). Sedan enl SMR-MC.se så skall begpriset vara 69000 hos handlare...för en 2003a.
Sedan så har jag bara sett en förutom min till salu som begagnad...
Jag har satt priset till 66000kr nu.
///M

Mingves skrev:
Jag vet inte om den är för dyr ändå, kollar man så finns inte den 2003an kvar i sthlm(enl rykte). Sedan enl SMR-MC.se så skall begpriset vara 69000 hos handlare...för en 2003a.
Sedan så har jag bara sett en förutom min till salu som begagnad...
Jag har satt priset till 66000kr nu.
///M

Gå inte ner för fort, ha lite is i magen. Nu när våren kommer så lär det bli fler köpare.

bebbe skrev:
Gå inte ner för fort, ha lite is i magen. Nu när våren kommer så lär det bli fler köpare.
Närå, bara att mitt pris kanske var lite högt. Nu är det ett pris som är mer är prutat och "klart". Det är ett bra pris helt enkelt! Som det borde varit från början.

///M

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...