Bra annonsplatser?

• Thread starter Thread starter Mingves
  • Start date Start date
Prez skrev:
Snygg!!!
Synd att göra sig av med en sån pärla....

Jag gillar den mycket, men känner att det är synd att ha en hoj som jag inte använder. Den är för dyr för att ha stående och bara köra med 3 ggr i veckan:(
Sedan tycker jag att det är otäckt när jag hörde om Timmy och alla andra som råkat illa ut:( Jag är rädd att det händer mig med. Det gör mig livrädd. Jag håller på med klättring men där behöver man bara vara rädd att man själv gör misstag, på en mc finns det ju andra som kan vara mindre omtänksamma. :huvet
Jag är väl feg helt enkelt :3freak

Last edited:
sätt så många annonser som möjligt
gulatidningen, blocket, mcbörsen
blocket är effektivast endå, dem flesta som har ringt såg annonsen min på blocket.
köpte själv MC på blocket

Mingves skrev:
Vad är lämpligt pris för min hoj då?
Jag har satt ett pris som jag tycker stämmer ganska väl...
Det är lite lullull på den:) Sedan är den jättelite körd...

///M

Som du vet så finns det rätt många andra hojar i din prisklass... jag kan tänka mig att din hoj är en typisk nybörjarhoj... eller en pendlarhoj...
men försäkringen låter som ett bra försäljningsargument.

Ärligt talat så tror jag att en tjej skulle nappa på din hoj.

Mingves skrev:
Jag gillar den mycket, men känner att det är synd att ha en hoj som jag inte använder. Den är för dyr för att ha stående och bara köra med 3 ggr i veckan:(
Sedan tycker jag att det är otäckt när jag hörde om Timmy och alla andra som råkat illa ut:( Jag är rädd att det händer mig med.

Jag har sagt det till dig förrut och tänker prova en gång till!

Ok om du vill sälja hojen pga du tycker den är för dyr. Men köp någonting billigare istället! Mc körning kan vara jäkligt mysigt, jag lovar. Tycker att det är synd att du redan kommer att ge upp! Jag kan visa dig massor med vägar runt om GBG som är jätte fina och jag lovar att det inte bli ens en enda mils motorvägs körning :tungan

bebbe skrev:
Jag har sagt det till dig förrut och tänker prova en gång till!

Ok om du vill sälja hojen pga du tycker den är för dyr. Men köp någonting billigare istället! Mc körning kan vara jäkligt mysigt, jag lovar. Tycker att det är synd att du redan kommer att ge upp! Jag kan visa dig massor med vägar runt om GBG som är jätte fina och jag lovar att det inte bli ens en enda mils motorvägs körning :tungan

Tyvärr så får jag för höga premier på andra hojar, är inte tillräckligt gammal på hoj:(
Sedan får jag erkänna att jag är rädd för alla andra i trafiken.
Jag är rädd att bli påkörd.

///M

Mingves skrev:
Tyvärr så får jag för höga premier på andra hojar, är inte tillräckligt gammal på hoj:(
Sedan får jag erkänna att jag är rädd för alla andra i trafiken.
Jag är rädd att bli påkörd.

///M

:5sure

Merlin skrev:
Klart att det inte gör, men det e ju tråkigt för dig som förlorar en massa pengar....
:fyllisar
Jo men så är det ibland, jag är glad att jag testat :banana Sedan så kan man alltid säga att jag slösar bort pengarna men nu har jag testat. Skulle vara hemskt om man vakna upp en dag och inte hade möjligheten att testa(barn tex) och känner varför testade jag inte. Jag tycker man skall testa så mycket grejor som möjligt, är det inte som man trott så är det bara att testa någe nytt. Jag kallas prylbög av mina kompisar, det ligger nog lite i det......jag älskar grejor.

///M

Mingves skrev:
Jo men så är det ibland, jag är glad att jag testat :banana Sedan så kan man alltid säga att jag slösar bort pengarna men nu har jag testat. Skulle vara hemskt om man vakna upp en dag och inte hade möjligheten att testa(barn tex) och känner varför testade jag inte. Jag tycker man skall testa så mycket grejor som möjligt, är det inte som man trott så är det bara att testa någe nytt. Jag kallas prylbög av mina kompisar, det ligger nog lite i det......jag älskar grejor.

///M

Om du älskar grejor så sälj den inte! Kan ju alltid vara kul att ha.

Mingves skrev:
Jo hade jag råd att "spara" den på hyllan så skulle jag göra så :hihi

///M

Jahapp, men om du inte hinner sälja den tills min hoj fungerar igen får du lova att följa med på en liten tur :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT