Bröllopspresent

Texas

Somnadsbudsbetend'e
Gick med
30 Sep 2003
Hoj
Nightrod-08
Ska på bröllop snart....har ingen aning vad man ger för present?
Så vad kan man köpa för bröllopspresent? inom rimliga priser

Texas skrev:
Ska på bröllop snart....har ingen aning vad man ger för present?
Så vad kan man köpa för bröllopspresent? inom rimliga priser

"Regeln" ar val att presenten ska tacka kostnaden for kuvertet (maten alltsa) iaf.

EN alladinkartong gar bort alltsa.... :tungan
Glasprylar kanske, tex kosta? Finns det en "onskelista"?

Har i usa sa registrerar sig brudparet i en affar, sedan knallar de runt med en scanner och valjer ut det de ar intresserade av. Sedan kommer gasten dit, skriver ut listan och kan sedan valja saker av det som brudparet faktiskt vill ha. Pa sa satt slipper du kopa en hel serie porslin tex och gubben och gumman slipper servera pa 12 olika tallrikar.

En kompis till mig var på ett bröllop där han och alla andra gäster hade kommit överens om att ge bort en brödrost var. Det blev en jävla massa brödrostar med andra ord.

Mitt tips är alltså en Brödrost

Nåt kul som passar paret, hur kul är det att få en kristallskål?? Som tidigare sagt ska det väl täcka kuvertet.

Trotts att det är ett bröllop så kan jag ge tips på biobiljeter...de är något dom kan göra tillsamans en längre tid framgenom, ge bort något dom kan göra ihop det brukar uppskattas....Håller med Emmi de ska så klart vara något som paret gillar så gillar dom inte bio så finns de ju dvd-films abonemang som du kan ge dom :)
Lycka till :tummenupp

Kakan skrev:
Trotts att det är ett bröllop så kan jag ge tips på biobiljeter...de är något dom kan göra tillsamans en längre tid framgenom, ge bort något dom kan göra ihop det brukar uppskattas....Håller med Emmi de ska så klart vara något som paret gillar så gillar dom inte bio så finns de ju dvd-films abonemang som du kan ge dom :)
Lycka till :tummenupp

Den var bra du kakan......tror det blir biobiljetter....täcker ju matkostnaden iallafall!

Texas skrev:
Den var bra du kakan......tror det blir biobiljetter....täcker ju matkostnaden iallafall!

Ja det gör det och dom kan gå på bio ett bra tag framgenom och njuta av det :)
Ha det så trevligt på bröllopet... :tummenupp

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...