Bröllopsgazz!!!!

fajfor

gsxr 1100 -91
Gick med
23 Nov 2004
Hoj
gsxr 1100
Trodde ni det??:D Kålhue!!:arsele
Klart att det inte blir ett gazz.

Men nu ska snart den gamle gå in i kyrkan o jag hoppas ni som är bjudna till festen inte ska gå därifrån..Utan får göra som Mr K brukar göra..KRYPA:D:D
Ni som inte blev bjudna är väldigt välkommna till kyrkan.Vi hade gärna bjudit alla vi känner men tyvärr så finns det inte plats i lokalen. Finns ju några vi bjudit som man är lite tveksam till...Grusarn/Kaktusen.... men var ju tvungen,,dom bor ju i byn:krama:krama
Nilsson är ju också ett frågetecken men vi har köpt mycket läsk så....:D
O mycket mat så Stone Cold är ju självskriven:rolleyes:

Det ska bli djävligt kul att se hur denna kvällen slutar( jo jag vet,,förmodligen blir jag gift) men tänker mer hur den slutar för er andra..:fyllisar
Vi ses i Blentarps kyrka på lörd kl 16.00 Spik nykter(jag vågar,,,vågar du??)

Hahahahha, nu blir aidem besviken!! Han var så säker på att du skulle ge honom en ursäkt till att dricka jägermeister på morgen :rofl

O vem tusan ska ta alkotest på oss :va :arsele

O vem tusan ska ta alkotest på oss :va :arsele

Skulle säga jag kan låna en på Polisen till oss men det är nog bättre vi lånar en sån för industribruk så det finns en chans att den kan mäta värdena som folk kommer ligga inne med den kvällen :tummenupp

Skulle ni vara fler så är det nattagammalt:D:D

Men det är ju så när asfaltsbönderna kommer ut o ser världen så måste dom ju kunna sova gratis...:):)

exakt.. vi öppnar dörren när dem behöver. Inte för egen vinning utan för att vi är godhjärtade

Är det inte bättre att göra klart badrummet? :arsele:arsele:arsele

min elektriker vägrar göra golvet och min snickare vägrar bygga lådan i väggen och min rörmockare har fullt upp med kopplingarna i väggen. Det badrummet kommer stå i en rekordbok.. Jag har projekt ändå så stänger dörren dit tills ngn får dåligt samvete och hjälper mig :)

Last edited:
exakt.. vi öppnar dörren när dem behöver. Inte för egen vinning utan för att vi är godhjärtade

min elektriker vägrar göra golvet och min snickare vägrar bygga lådan i väggen och min rörmockare har fullt upp med kopplingarna i väggen. Det badrummet kommer stå i en rekordbok.. Jag har projekt ändå så stänger dörren dit tills ngn får dåligt samvete och hjälper mig :)

Jag kan hjälpa! Vad är det du vill ha klotat/rivet/totalförstört??? RebeX the Ninja är alltid fullt kapabel att förstöra något till ett rimligt pris, men eftersom du e kompis mannen, så kan du få förstörelsen gratis denna gången:yoparty

Ska vi göra allt rekordsnabbt och få baderummet färdigt till lörda? Kör kvällar och nätter :banana :yoparty

Vad är det för folk du har hyrt in igentligen?

Jag kan hjälpa! Vad är det du vill ha klotat/rivet/totalförstört??? RebeX the Ninja är alltid fullt kapabel att förstöra något till ett rimligt pris, men eftersom du e kompis mannen, så kan du få förstörelsen gratis denna gången:yoparty

snällt du erbjuder dig :) Men som sagt lova tunt och ligga runt funkar inte.. eller hur säger man? sabba kan du få göra i sovrummet - om du lovar spackla det sen :)

Ska vi göra allt rekordsnabbt och få baderummet färdigt till lörda? Kör kvällar och nätter :banana :yoparty

jag jobbar 05-15, skruvar på min v70 16-19 och sen måste jag laga mat till maria och städa. Kan du mellan 22-05? annars vet du att jag uppskattar din hjälp. Får ta ett ryck när du hinner sen.. :krama

Vad är det för folk du har hyrt in igentligen?

det kan man undra :) rörmockaren måste göra väggen klar sen snickaren göra lådan sen kan du komma och koppla och flyta :) visst?

Last edited:
jag jobbar 05-15, skruvar på min v70 16-19 och sen måste jag laga mat till maria och städa. Kan du mellan 22-05? annars vet du att jag uppskattar din hjälp. Får ta ett ryck när du hinner sen.. :krama

För dig kompis självklart :tummenupp :krama

Kan inte kaktusen laga mat ti er :va du måste TUKTA HENNE ordentligt ! :)

Har du inte insett att dom med :tuttar vinner i slutändan?
Så är det hemma hos mig iaf :huvet

Förresten har Mia inte förklarat detta för dig?

Som Mia gör med dig. :näsblod Hur länge har du nu lovat att städa o tvätta för att få följa med idag????????:arsele

snällt du erbjuder dig :) Men som sagt lova tunt och ligga runt funkar inte.. eller hur säger man? sabba kan du få göra i sovrummet - om du lovar spackla det sen :)

Haha något kan ja alltid sabba, det lovar jag!:D

Nilsson, stor i orden, liten på jorden:D Tror nog mia har braaaa tukt på dig du lille vän!!:krama

Last edited:
Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...