Rash skrev:2301556![]()
![]()
Hmm, känner för att köpa något galet och oväntat..
köp en blommig brödrost, inte så galet men annorlunda
Bluebox
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rash skrev:2301556![]()
![]()
Hmm, känner för att köpa något galet och oväntat..
Rash skrev:2301364Blir nog till att köpa något litet roligt istället. Och ge en tusing eller så till deras bröllopsresa. Annars har de inte råd med det.. Och upplevelse är ändå viktigare än onödiga saker som många av er skrivit..
vfsf skrev:2301886Jag har tagit med en hel del passagerare när jag har flugit hängglidare. Jag tar 1000 kr för det och då bogserar jag upp till 800 meters höjd. Segelflygning är också poppis (kostar några hundralappar mer men är inte lika väderberoende). En flygning med en varmluftsballong brukar också vara väldigt uppskattat. Motorflygning går väl det också, men personligen tycker jag att det är trist att flyga med motor, gör det numera mest bara för att transportera mig någonstans.
Hur som helst så går det att köpa presentkort till det mesta, och det är som du säger... upplevelsen lever man på rätt länge, prylar... tja, de har väl sin charm de också antar jag, eller?
Rash skrev:2302390Vi funderade på något sådant till kompisens svensexa, men har är höjdrädd![]()
Men det kanske är för högt för att man ska tänka på det?![]()
Vill ju köpa något till de tillsammans, känns för mycket med 2000kr.. Vidare så är det nog försent nu?
Åker man bara med som passagerare alltså?
Det knivstället som heter Voodoo va grymt.. det vill jag ha när vi gifter oss....Skrutten skrev:
vfsf skrev:2301886En flygning med en varmluftsballong brukar också vara väldigt uppskattat.
Monster tjejen skrev:2302629Det knivstället som heter Voodoo va grymt.. det vill jag ha när vi gifter oss....![]()
peteR1000 skrev:2302879
har också spanat på det...svincoolt ju!
Rash skrev:2303186Hade en dejt med Pinky idag och därmed har jag kommit fram till att något porrigt är den rätta gåvan från mig![]()
Pinky skrev:2304277Kärleksspel är det som gäller för gamlingar. Tack för mysiga stunden vid havet idag, tihi
.
Speedstar skrev:2304883hallå jag har också en polare som ska gifta sig, men jag är inte bjuden på brölloppet men jag tänkte skicka sånnt telegram.
Vet nånn vad som ska stå i de där telegrammen? Hur långt ska det va?
"hållut o tappa inte orken om 9mån kommer storken" är ju lite slitet?
Rash skrev:2311455
Ahh, blixtförälskelser is the shit![]()
![]()
Gottis skrev:2311737va va det för bil du hade såg en vit mustang skulle gissa på 65:a i lördags med en riktig 10 pöngare i baksätet ny gift och allt sa grattis och fick ett leende som skulel fått den tuffaste killen att smälta tillbaka![]()
Pinky skrev:2317907Har du fått nåt svar från paret om vad dom tyckte om dina presenter Rash?
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |