Bröderna Nilsson

vilse

Lite lätt vimsig ibland...
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
ZX6R -07 Banhoj
Har viss fundering på att åka ut där fredag fm och prova ställ, men någon som vet vilken buss som går ut där? Går där någon buss ens?

Någon som vet?

Sofia, ville du med?

Var där igår faktiskt... och på alla andra ställen i helsingborg som säljer mc-stuff. Buss linje 2 mot ödåkra&väla centrum går dit.

1. Kliv på busslinje 2 i stan.

2. Säg: Halv inom stan tack och lägg strategiskt fram 11kr.

3. Gå och sätt dig.

Jiddrar chauffören så säg bara att han/hon ska bara ge dig en biljett och vara tyst :hihi

På vägen hem kan du kasta biljetten för den gällen inte i zon2 ändå. När du kliver på bussen på Ekslingan igen så säger du: Hej, halv till stan tack. Lägg då fram 13kr på bordet.

Detta är det billigaste sättet för dig att åka på om du betalar kontakt.
Antar att du har månadskort så som du åker.

1. Kliv på busslinje 2 i stan.

2. Säg: Halv inom stan tack och lägg strategiskt fram 11kr.

3. Gå och sätt dig.

Jiddrar chauffören så säg bara att han/hon ska bara ge dig en biljett och vara tyst :hihi

På vägen hem kan du kasta biljetten för den gällen inte i zon2 ändå. När du kliver på bussen på Ekslingan igen så säger du: Hej, halv till stan tack. Lägg då fram 13kr på bordet.

Detta är det billigaste sättet för dig att åka på om du betalar kontakt.
Antar att du har månadskort så som du åker.

Å nej du mina skattepengar skall inte gå till bussfusk. Jag har tippsat anonymt att hon kommer att försöka sig på denna hutlösa Scam.......

Bäst att Vilse betalar vad hon ska annars konfiskeras hennes månadskort sa dom:arsele

Å nej du mina skattepengar skall inte gå till bussfusk. Jag har tippsat anonymt att hon kommer att försöka sig på denna hutlösa Scam.......

Bäst att Vilse betalar vad hon ska annars konfiskeras hennes månadskort sa dom:arsele
Jag betalar en fast summa varje månad så jag kan inte fuska :tungan

Så hon har redan betalat sin resa i förskott via autogiro hemifrån men vill ÄNDÅ trots det betala kontant, dessutom ett betydligt dyrare pris och sen ska jag ta hennes månadskort jag egentligen inte ens vet att hon har? :Bugar

Me like vely much :banana Will do so sir yes sir!

Jo, jag vet om den.
Men lika ofta som den visar rätt, så visar den fel ;) Så för att vara på säkra sidan så måste man då sitta och jämföra kartor för att vara säker på att man hamnar på rätt ställe.

Och då tycker jag det är lättare att fråga här ;)

på vilket sätt visar den fel?

några få gånger så har busshållplatser varit temporärt flyttade eller kartan varit lite dåligt uppdaterad med hållplatserna, men annars så är det inte så värst jobbigt att gå några meter extra. sålänge man har adressen till platsen man ska till så brukar det inte vara så svårt att luska ut var man ska nånstans, även om busshållplatsen är flyttad eller så.

Nyheter
Eldrivna Honda WN7

Honda WN7 Honda har pres...

Stark Varg EX, en smygande ninja!

Nu har jag och Varg EX hunn...

BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE