Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Jag har fått på nöten av en otränad tjej, jag vägrade nämligen slå tillbaka...Meh. Man kan kompensera för styrka med teknik. Tror de flesta här skulle få på nöten av en tjej som var kampsportstränad.
Jag har fått på nöten av en otränad tjej, jag vägrade nämligen slå tillbaka...
Fast han "utmanade" ju henne på att kvinnor inte kan "finish a submission", alltså släcka någon i det fallet och det kunde hon ju uppenbarligen även om det inte behövs så mycket muskelkraft för det om man gör rätt.
Jag med, det gick väl bra till att börja med då jag kunde blockera hennes slag och gå undan, men sen kom snillena till dörr-grobianer på att dom skulle hålla fast mig, som inte slogs, så då fick hon in ett par klockrena smällar på snoken, ögat och ena örat så trumhinnan sprack...
Enda trösten var att hon siktade så dåligt att ena vakten fick en pärla också!
femdom :bugar!vänta lite...
du blev nedhållen av ett gäng tjejer...och nerspöad av den vildaste..?
Dude..PMa mig ang. krogens namn och ditt trick att trigga upp de!
femdom :bugar!
...eller e d bara jag o skenbenet som tänder på "hjärtsvikts-brudar"?

Vet inte om hon knaprat för mycket anabola eller om hon är vrickad redan från början men hon visade bara att hon kan "avsluta" mot någon som inte försvarar sig. Ganska muppigt skulle jag vilja säga. Nu var det tydligen ok, bara för att hon var kvinna och gjorde det på en man. Men hon visade lika lite som om hon skulle ha strypt en 12-åring det imponerar lika mycket.
Phahaha! Jag ramlade fan av stolen av garv, Du skulle ju fått en gratis omgång inte blivigt utskickad.Nja, jag blev fasthållen av manliga dörr-grobianer så att en rasande, liten tjej fick slå mig för att jag hade sagt något sexistiskt.
Lite tidigare på kvällen var hon sååå kär i mig.
Jag gav henne en femma och bade henne ringa när hon hade fått bröst, det var tydligen elakt sagt![]()
Min kommentar var mer vänd mot de som inte verkade ha lyssnat på videon och undrade vad hon höll på med.

Hade du lyssnat på videon så hade du hört att han sa att "Some people dont think women are strong enough for submissions, I dont believe that."
![]()
Jag gav henne en femma och bade henne ringa när hon hade fått bröst, det var tydligen elakt sagt![]()
Tror de flesta här skulle få på nöten av en tjej som var kampsportstränad.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |