Bråk med bussgods

Snigel

juckar å snurrar å bär mig åt
Gick med
6 Apr 2004
Hoj
ZX10R
Skickade lite grejer med bussgods i mitten av augusti sålde grejerna med efterkrav å väntade tålmodigt ett slag inga pengar dök upp :va
Köparen ringde å var nöjd med grejerna hade betalat å allt.
Så jag försökte ringa alltid upptaget åkte dit å blev hänvisad till ett tel nr på det tilltänkta utlämningsstället ringde tusen gånger tillslut svar -pengarna är på väg till dig men egentligen inte vårat bord :va
Gött tänker man nu 1 å 1/2 vecka senare inga pengar kommit ringde å bråkade igen dom börja svamla om att det inte var deras bord hänvisad runt igen :mad:
Någon med liknande erfarenheter som kanske har något huvudkontors nr som inte jämt är upptaget :huvet

Har varit ute för samma sak skickade till Växjö med efterkrav.
Fick hota dom med polisanmälan innan dom betalade annars har det funkat bra med bussgods.

Snigel skrev:
Skickade lite grejer med bussgods i mitten av augusti sålde grejerna med efterkrav å väntade tålmodigt ett slag inga pengar dök upp :va
Köparen ringde å var nöjd med grejerna hade betalat å allt.
Så jag försökte ringa alltid upptaget åkte dit å blev hänvisad till ett tel nr på det tilltänkta utlämningsstället ringde tusen gånger tillslut svar -pengarna är på väg till dig men egentligen inte vårat bord :va
Gött tänker man nu 1 å 1/2 vecka senare inga pengar kommit ringde å bråkade igen dom börja svamla om att det inte var deras bord hänvisad runt igen :mad:
Någon med liknande erfarenheter som kanske har något huvudkontors nr som inte jämt är upptaget :huvet

det är inte bussgods som jävlas med dig det är posten! bussgods har inget eget system för efterkrav utan måste använda sig av postgirot för den saken! sen är ju bussgods och posten konkurrenter så du kan ju gissa varför det dröjer! jag har skickat och fått paket i mängder med bussgods genom åren å det är alltid samma sak! det tar oftast 30 dagar innan du får pengarna, tyvärr!!!! jag tänker iaf fortsätta skicka mina paket med bussgods pga deras utomordentliga service och billigare frakt (drygt halva priset per kg) sen är det beklagligt att postgirot är så satans misskött, men å andra sidan vad kan man vänta sig av sveriges sämsta service företag???

FUCK POST-HELVETET :4skrika

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...