955i = Klantarsel
Jag fotograferade en kompis kids på crossbanan i förra helgen. Fick en hel del snygga bilder som sedan skulle tryckas upp i en stor plansch men av misstag lyckades jag radera bilderna
Vet precis hur jag gjorde misstaget och lätt gjort när man satt med närmare 400 bilder från dels crossbanan och en bankörning som jag satt och meckade med samtidigt.
Jag har hittat ett program som heter "Virtual Lab 5" som faktiskt hittat bilderna och jag kan se dom men inte göra nån recovery på utan att betala en summa pengar varje månad bla bla bla
(det är en trialversion).
Nån som har tips på annat program som kan få mig att rädda tillbaka filerna? det är jpeg-filer rakt av. Ca 800mb totalt.
Tacksam för tips! Skulle brännas en cd idag och sen skickas till tryck av en stor plansch men det ser mörkt ut nu
Help!
/955i
Jag fotograferade en kompis kids på crossbanan i förra helgen. Fick en hel del snygga bilder som sedan skulle tryckas upp i en stor plansch men av misstag lyckades jag radera bilderna
Vet precis hur jag gjorde misstaget och lätt gjort när man satt med närmare 400 bilder från dels crossbanan och en bankörning som jag satt och meckade med samtidigt.Jag har hittat ett program som heter "Virtual Lab 5" som faktiskt hittat bilderna och jag kan se dom men inte göra nån recovery på utan att betala en summa pengar varje månad bla bla bla
(det är en trialversion).Nån som har tips på annat program som kan få mig att rädda tillbaka filerna? det är jpeg-filer rakt av. Ca 800mb totalt.
Tacksam för tips! Skulle brännas en cd idag och sen skickas till tryck av en stor plansch men det ser mörkt ut nu
Help!
/955i