Men alltså, borde man inte spärra startmotorn på alla de här grejerna? Om man nu inte vill att någon ska starta hojen?
Öppnade förövrigt instumentpanelen men den ser ok ut. Jag kollade inte med lupp överallt men den såg generellt bra ut. ECU:n går inte att öppna.
Det där med klockan är intressant. Jag tror INTE det fungerade när jag testade lite, men jag ska gå ner och testa igen. Om det är instrumentpanelen det är fel på (eller resetknappen) så kan det lösa en del. Inte genom att den startar men genom att man får ut felkoder och skit. Fast det är ju konstigt att jag inte får upp någon felkod direkt när jag slår på tändningen. Borde det inte komma en kod då om något var fel?
Öppnade förövrigt instumentpanelen men den ser ok ut. Jag kollade inte med lupp överallt men den såg generellt bra ut. ECU:n går inte att öppna.
Det där med klockan är intressant. Jag tror INTE det fungerade när jag testade lite, men jag ska gå ner och testa igen. Om det är instrumentpanelen det är fel på (eller resetknappen) så kan det lösa en del. Inte genom att den startar men genom att man får ut felkoder och skit. Fast det är ju konstigt att jag inte får upp någon felkod direkt när jag slår på tändningen. Borde det inte komma en kod då om något var fel?