Bränsleförbrukning

KTM_Driver

Gudfader
Gick med
17 Oct 2005
Hoj
KTM 300 EXC-E - 08 || KTM 125sx - 07
Asså nu jävlar tror jag väll ändå, va ute å körde i ca 50min idag med 125an tankade i 6 liter i den..

När jag var på väg hem så började den att "böööpa" och sen stannade den, det visade sig att det var soppa torsk:confused:
asså 6 LITER på 1H??!!!
Det var i och för sig MYCKET hårdkörning en va fan...endå liksom??:va

KTM_Driver skrev:
2691733 Asså nu jävlar tror jag väll ändå, va ute å körde i ca 50min idag med 125an tankade i 6 liter i den..

När jag var på väg hem så började den att "böööpa" och sen stannade den, det visade sig att det var soppa torsk:confused:
asså 6 LITER på 1H??!!!
men de ä'r nog inga större problem med 6 liter på en timma!
de är ju iof en hel del.. men jag kommer ju t,ex. ganska långt om man håller högt tempo i en timma..så då drar de ju lite soppa:tummenupp

KTM_Driver skrev:
2691733 Asså nu jävlar tror jag väll ändå, va ute å körde i ca 50min idag med 125an tankade i 6 liter i den..

asså 6 LITER på 1H??!!!

det är något du får leva med vettu.. kan köra slut på en hel tank under en timma om de vill sig.. min kompis tankade 3 fulla tankar på en dag.. haha

KTM_Driver skrev:
2694389 HAHAH men de va ju värt det:D

Jo jag ha ha börja lära mig att leva med det nu, men de e som värst i början:tuttar
En av anledningarna till att jag kör Mito. ;)

Fast det låter inte helt konstigt. Vid hård körning med cross/enduro bara säger det slurp i tanken. :(

KTM_Driver skrev:
2694389 HAHAH men de va ju värt det:D

Jo jag ha ha börja lära mig att leva med det nu, men de e som värst i början:tuttar

hur mkt drar 525:an då? eller tja. 2-taktare drar ju mer iofs..

kieL skrev:
2696244 hur mkt drar 525:an då? eller tja. 2-taktare drar ju mer iofs..

Den drar ca 7 liter på 1,5h när jag e på crossbanan och kör med den så den drar ganska mkt den med:P men när ja e hemma och kör i skogen så räcker 1 tank ungefär i 1 dag.:gnissla

KTM_Driver skrev:
2696941 Den drar ca 7 liter på 1,5h när jag e på crossbanan och kör med den så den drar ganska mkt den med:P men när ja e hemma och kör i skogen så räcker 1 tank ungefär i 1 dag.:gnissla

låter ju ganska som den är förhållandevis billig i drift :D fått nån mer snö nu eller ? :yoparty

kieL skrev:
2697010 låter ju ganska som den är förhållandevis billig i drift :D fått nån mer snö nu eller ? :yoparty

japp nu har snön kommigt, men som otur så har jag lånat ut min kamera under helgen:huvet
Annars så skulle det ha blivigt film nu i helgen:tuttar

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard