NR:7
Team NR:7 Racing 2oo4
hejsan jag har funderat på att bygga in en bränsle pump på min hoj. När man kommer upp på 12 plattan och kör en bit så stannar den och om man chokar lite så ger den ½meter längre så det är antagligen att den får för lite soppa. så då började jag fundera på om man kan göra nått åt saken, jag ska prova att flytta fram förgasaren så den lutar lite frammåt.
men jag tror att en brännsle pump skulle inte va helt fel, men jag har bara hittat pumpar som passar till 4st förgasare men jag hittade derremot en som är till en äldre ski doo snöskoter undrar om det kan funka. bild och fakta kommer här.
Bränslepump för enkelförgasare
Rektangulär. (MIKUNI DF44-211-D) (Ers. originalnr. 403.8003.00 SKI DOO) (Ers. originalnr. 3084261 POLARIS)
tack på för hand. //NR:7
men jag tror att en brännsle pump skulle inte va helt fel, men jag har bara hittat pumpar som passar till 4st förgasare men jag hittade derremot en som är till en äldre ski doo snöskoter undrar om det kan funka. bild och fakta kommer här.
Bränslepump för enkelförgasare
Rektangulär. (MIKUNI DF44-211-D) (Ers. originalnr. 403.8003.00 SKI DOO) (Ers. originalnr. 3084261 POLARIS)
tack på för hand. //NR:7
Sök på nätet så kanske du hittar det