Jag kör med Stomp records och det har fungerat perfekt i över ett års tid men för bara några dagar sedan så kom det upp en ruta när jag startade programmet, och i den står det "cannot find any installed unit" eller nåt sånt.
I programmet så finns det en brännare men det är en "fiktiv" med enheten H.
Den finns även med i "den här datorn" men jag tror den finns där bara för att daemon är installerat, för det är denna som det programmet använder sig av när man mountar en img eller liknande.
Men hur gör jag för att välja min "fysiska" brännare i Stomp då? Den går inte att hitta där, har även avinstallerat och installerat om programmet med samma resultat. Har inte ändrat några hårdvaru-grejjer alls så vitt jag vet, inte heller någon mjukvara.
Nån som kan hjälpa mig?
Edit/ det fungerar att bränna i nero och med "elaborate bytes" osv.
I programmet så finns det en brännare men det är en "fiktiv" med enheten H.
Den finns även med i "den här datorn" men jag tror den finns där bara för att daemon är installerat, för det är denna som det programmet använder sig av när man mountar en img eller liknande.
Men hur gör jag för att välja min "fysiska" brännare i Stomp då? Den går inte att hitta där, har även avinstallerat och installerat om programmet med samma resultat. Har inte ändrat några hårdvaru-grejjer alls så vitt jag vet, inte heller någon mjukvara.
Nån som kan hjälpa mig?
Edit/ det fungerar att bränna i nero och med "elaborate bytes" osv.