Bränna Skiva? HJÄLP!!!

korpe

Medlem
Gick med
1 Dec 2003
Hoj
Hogtech
Hej!

Det är så att jag har laddat hem lite fräna hojfilmer och vill nu bränna ner dom på skiva. är så kass på det här så kan någon hjälpa mig att förklara hur jag ska göra? har nero som brännar program. ska bränna på dvd skiva hadde jag tänkt mig. när jag håller pilen på ikonen så kommer det upp en ruta som säger att det är (Typ: Winamp media fil) så hur ska jag göra? går ju att välja så mycket olika grejor på nero och jag vet inte vad jag ska ta snälla kan någon hjälpa mig.:huvet

Hej!

Det är så att jag har laddat hem lite fräna hojfilmer och vill nu bränna ner dom på skiva. är så kass på det här så kan någon hjälpa mig att förklara hur jag ska göra? har nero som brännar program. ska bränna på dvd skiva hadde jag tänkt mig. när jag håller pilen på ikonen så kommer det upp en ruta som säger att det är (Typ: Winamp media fil) så hur ska jag göra? går ju att välja så mycket olika grejor på nero och jag vet inte vad jag ska ta snälla kan någon hjälpa mig.:huvet

http://www.dvdrhelp.com

Du måste ha Nero version 6 eller högre för att bränna DVD.

Slå igång nero programet, start, program, nero, nero burning rom. Välj sen typ bara "DVD" eller vad det nu står.

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti