Är du säker på att där inte finns spår för en o-ring?Akrylamid skrev:Det är inte sprucket. Jag måste täta det, eftersom vattnet från topplocket åker ut där...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är du säker på att där inte finns spår för en o-ring?Akrylamid skrev:Det är inte sprucket. Jag måste täta det, eftersom vattnet från topplocket åker ut där...
Akrylamid skrev:Det är inte sprucket. Jag måste täta det, eftersom vattnet från topplocket åker ut där...
andersbrink skrev:Vad är det som är sprucket, blocket eller röret eller läcker det bara i största allmänhet och det ser ut att komma nånstans därifrån?
philsson skrev:Tack så mycket.. måste även fixa bakbromsen sen kan man ut och provköra.![]()
Det är trumbroms på skiten och det staget som är till för att inte trumman ska följa med hjulet runt lossnade från trumman. Ja.. när jag bromsade så hängde förståss trumman med runt och krökte med sig dendär armen som drar i bromsstaget. Staget hänger ju förståss också med runt och slits loss från "armen" så nu är allt krökt/paj.Retep skrev:OK, vad har du för problem med bakbromsen?![]()
Nyper den åt efter ett tag?
/Peter
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
![]() |